Heel vaag probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

harry29

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 okt 2008
Berichten
4
Hallo iedereen.

Ik heb een hééél groot probleem, denk ik. Ik ga het proberen uit te leggen.

Ik zat op internet en internet explorer liep vast. :(

Meestal start ik explorer dan weer opnieuw :confused: op maar dit keer niet :(. Ik restarte mijn pc. Ik heb twee accounts op de computer. Één account gebruik ik altijd en de andere niet. Dus ik loggde in op de account die ik altijd gebruik en windows starte op. Toen kreeg ik een foutmelding van “DRWTSN32” dat er iets niet geladen kon worden. 3 seconden daarna starte mijn pc weer onieuw op. Ik krijg steeds hetzelfde tafereel. :(

Dus, ik logde in op de account die ik nooit gebruik en daar kom ik wel in :). En de computer start NIET opnieuw op :thumb:. Maar :confused:, ik moet in mijn outlook wezen en daar kom ik alleen in met de veelgebruikte account. Wie kan me helpen. Liever geen systeemherstel! ik wil het gewoon handmatig oplossen.

Wie o wie kan mij helpen?

Harry
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Die foutmelding komt van dr watson. Dit is een klein proggie die fouten opspoort in windows xp!
Waarschijnlijk heeft deze een fout aangetroffen in je systeem met een .exe bestand! Vraag is alleen welk .exe het is. Misschien niet onverstandig om eens met wat virus en spyware scanners te scannen!
Ook kun je misschien via taakbeheer kijken welk programma het vastlopen veroorzaakt.

Verder weet ik het ook niet zo goed, misschien ff googlen?!
Succes.
 
Voor Outlook zou je ook het archief van de andere gebruiker kunnen kopieeren naar de andere die je nu hebt. Mits dat je in de mappen kunt komen van je oude gebruiker.

Als dat gaat zou ik Outlook instellen, afsluiten, en daarna de archief-mappen waar outlook de bestanden laat over kopieeren. De map staat standaard;
C:\Documents and Settings\inlognaam\Local Settings\Application Data\Identities\{...}\Microsoft\Outlook Express\

Na opnieuw openen van Outlook Express heb je dan je oude mailtjes weer terug.
 
'dankt

Bedankt voor de reacties. Welk programma moet ik gebruiken om te scannen? Ik heb nog meer problemen. Kan niet opstarten in veilige modus. Start nog opnieuw op voordat ie is opgestart. <<zucht>> Ik ga nu die mappen kopieren van outlook en dan scannen met iets. Heeft iemand een suggestie?

Harry
 
Hoi,

scannen kun je met je eigen virusscanner doen of met een online virusscanner!
Ook kun je bv met superantispyware en spybot search and destroy je pc nog eens scannen op spyware! Mocht het niet lukken, zou ik overwegen om alle data die je waardevol zijn te backuppen en een herinstallatie van windows te overwegen! Deze weg is wel bewerkelijk maar het meest effectief en bovendien is je pc weer lekker snel! Als je in het bezit bent van een goed backup programma, zou ik daarna gelijk een image van je hhd maken (incl. office,en drivers enz.)

succes..
 
online scannen?

Met online virusscanners heb ik niet zon beste ervaring. Welke raad je aan? En welk programma is het beste om een backup van je HD te maken?

Ik heb windows over mijn oude versie heen gegooit en een andere gebruikersnaam aangemaakt en nu kom ik ook weer gewoon bij mijn bestanden. Ook outlook doet het weer.
 
Hallo,

Hier een paar online virusscanners enz. Er is niet echt een betere. De één ziet meer als een andere.
Link: http://www.downloadplaats.nl/onlinescan.php

Wat betreft een goed back-up programma. Windows xp pro. bevat een backup programma die wel goed werkt!

Verder heb je ook een gratis backup proggie genaamd Bart!
Heb deze zelf ook gebruikt en werkt goed! Hier kun je bart downloaden.

Voor een hd-clone programma kun je dit gebruiken.

Zelf gebruik ik norton Ghost voor Backups!

Succes...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan