Heel vaag :/

Status
Niet open voor verdere reacties.

SmartieB

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2007
Hallo,

Ik probeer het zo goed mogelijk te beschrijven.
Normaal gesproken doe ik de computer aan, waarbij het laadbalkje (met windows logo erboven) op een gegeven moment vastloopt. Uit zichzelf start de PC dan weer gewoon op, met een scherm waar je kan kiezen hoe je xp opstart, ik kies dan gewoon altijd voor normaal opstarten, ik logg in, niets aan de hand. (Dit probleem vind ik ook al iritant, maar ik kan er al een half jaar mee leven).

Ik weet niet of ik een onbewuste aanpassing heb gedaan, maar het laadbalkje loopt plotseling niet meer vast. Ik voer mijn wachtwoord in, maar nu blijf het scherm haken op "loading personal files". zucht.
Na het 5 keer opnieuw te hebben geprobeerd. HIJ DOET HET :eek: .
Maar ik kwam weer voor het volgende probleem. :confused:

De taakbalk doet het niet. Uiterst iritant, ik kan werken met de windows toets, alt tab etc. etc. Maar je kan er niet op klikken. Je krijgt dan het 'error geluidje'. :mad:

Iemand die hier iets van snapt?

Martijn.

Het gaat om het virus:
Win32/parite

Dus bij deze:
Win32/parite, fak u.

Wat het doet:
Randomly selects .exe and .scr executable files to infect on the local file system and on writeable network shares.

The virus infects PE files, and searches for files with *.exe and *.scr extensions, on local drives, network drives and network shares on local network.
The virus does not damage the file it infects.

dit heb ik (kort stukje van alles) gevonden erover,
http://www.bitdefender.com/site/Download/downloadRemovalTool/136
probeer deze removal tool eens ;)

In ieder geval hartelijk dank voor je antwoord.
Ik had AVG gedownload, en het blijkt een TOP progje te zijn!:thumb:

Ik ga nu rebooten, een paar files konden niet worden gecleaned.
De taskbar doet het iig weer, ik zeg zo wel of alles gelukt is ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan