heel vaak: verkenner / IE reageert niet..

Status
Niet open voor verdere reacties.

francy

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2004
Beste helpers, Sinds ik Windows Vista heb, met service pack 2, is mijn pc heel traag geworden en reageren zowel de Verkenner als Internet Exploirer heel dikwijls niet en moet ik wachten.... het herstelt zich op den duur wel, maar dat wachten is vrij vervelend.
Wat moet ik doen?

Ik heb de volgende programma draaien:
- AVG-9
- Iolo System Mechanics Pro
- PC-doctor

Deze systemen (betaalde versies) staan ook op de laptop met windows 7 en geven dat probleem NIET.

Een systeemherstel en/of defragmentatie bieden geen soelaas.
Heb daarom geprobeerd met shexview de shell-bestandjes uit te zetten maar ook dat blijft allemaal hetzelfde.
Ook nog geprobeerd in IE de invoegtoepassingen te bewerken maar het mag allemaal niet baten.
Ik heb er niet zoveel verstand van, maar hoop toch dat jullie nog een acceptabele oplossing weten voor een hulpeloze pc-gebruiker?
Anders zie ik mij genoodzaakt de hele pc opnieuw te installeren en dat kan ik wel, maar dan ben ik weer dagen bezig..snik...

alvast reuze bedankt voor het meedenken

Waarom koop je dan ook vista:shocked:

Vast een oudje....

Wat specs?

CPU:
RAM:
HDD:

verkenner/ IE reageert niet

Oudje? nou nee... 2 jaar of zo.. In het begin geen last van gehad maar nu wordt het steeds erger
RAM 2 gb
Intel (R) Core (TM)2 Duo CPU
C: 327 gb (197 gb beschikbaar)
D: 7,38 gb (1,6 gb beschikbaar)

heb niet zoveel verstand van pc's maar dacht dat dit toch redelijk was voor iemand die er geen zware programma's op heeft staan (MS-office en wat simpele borduurprogammatuur):confused:

pc reageert niet

Ik heb ccleaner gedownload en uitgevoerd. Pc lijkt ietwat sneller te werken maar het probleem met reageren is niet opgelost, hij blijft het doen, zowel in de Verkenner als in IE en mail.
Grrrr...:(
Enig idee wat ik nog meer kan proberen?
dank alvast voor het meedenken! francy

verkenner reageert niet

Mijn probleem is, ondanks een volledige hernieuwde installatie van windows vista, NIET opgelost...wie heeft nog een idee?
is dit Vista-eigen?? kan ik beter windows 7 nemen?
wie kan mij hierin verder helpen?
francy

Heb er zelf ook last van, ondanks alles... denk dat het iets Vista's eigen is :confused:.
Is wel heel vervelend. Nu heb ik een andere internet browser en daar is het iets minder (Google Chrome), maar vwb de verkenner, die reageert nog steeds regelmatig niet.

Suc6

verkenner reageert niet

Dus dat helpt ook niet?! toch maar wndows 7 of wachten tot er een update komt van Vista, wat denken jullie? wie heeft hier nog meer last van?
francy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan