heel veel fouten

Status
Niet open voor verdere reacties.

joog

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2001
Berichten
368
volgens mij, na een virus, backdoor ruledoor c, heel veel problemen. Bij opstarten al veel foutmeldingen, bazale progs als paint en wordpad doen het niet meer. krijg vaak ''kernel32.dll' fouten. Kan ook niet meer inloggen bij hotmail. wil graag windows opnieuw eroverheen instaleren maar dat gaat ook niet goed. wie weet wat te doen?
 

Bijlagen

  • fout1.gif
    fout1.gif
    20,1 KB · Weergaven: 41
Laatst bewerkt:
foto fout 2

(internet doet het gelukkig wel ...!)
 

Bijlagen

  • foutmelding1.jpg
    foutmelding1.jpg
    51,4 KB · Weergaven: 37
foto 3e foutmelding

drie foto's dus van foutmeldingen ...
 

Bijlagen

  • foutmelding3.jpg
    foutmelding3.jpg
    56,2 KB · Weergaven: 26
voor de duidelijkheid (!??!) nog een foto van foutmelding ...

dit is de laatste, wil graag opheldering!
 

Bijlagen

  • nog een fout bij opstarten.gif
    nog een fout bij opstarten.gif
    5,8 KB · Weergaven: 16
Heb je al es een nieuwe Windows-installatie geprobeerd?

Et ziet er best wel brak uit allemaal.
 
Melvin, hij zegt dat ie er graag windows overheen wil zetten, maar dat schijnt niet goed te gaan.
Gezien al die foutmeldingen: heb je bij het ontdekken van die trojan ook geprobeerd om 'm te verwijderen? Btw de naam van dat virus/trojan is niet bekand in de Trojan list. Is ie goed gespeld?
Als die trojan niet verwijderd is moet dat eigenlijk alsnog gebeuren.
Wat krijg je te zien als je je systeem virusscant? Probeer housecall eens.
 
icwconn1: microsoft
sevinst: university
su-0015: je probeerd te installeren op een NTFS, OS2 of gecomprimeerde harddisk, zorg voor een fat32 indeling van je HDD

Waar bij ik dus vermoed dat door de laatste foutmelding je dus niet kan installeren, breng de harddisk op orde met b.v. fdisk of partionmagic
 
thanx! , maar ...

heb windows toch erover kunnen zetten, kan nu wel bv op hotmail komen, en wordpad.exe ed. doet het weer... Sevinst is ook geupdate ...

housecall geeft geen problemen ...

kortom, heel fijn! alleen, als ik bv fdisk doe, gaan dan alle gegevens op de harde schijf verloren? of deelt hij alleen maar anders in?

gr,

Joog
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan