heel veel fouten

Status
Niet open voor verdere reacties.

*Nancy*

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2006
hoi mijn computer heeft veel fouten erin ik kan zelf mijn windows mail niet meer openen dat hij zelf geen bestandtje kan vinden, ik had hem grag overnieuw willen installeren maar dat lukt niet meer, omdat hij nu om een cd software vraag, terwijl ik er geen heb bij gekregen, ik heb het al 2 keer zonder gedaan en nu lukt het niet meer, ik hoop dat jullie mij kan helpen

Probeer je pc via de cd te booten in plaats van het instaleren als windows al opgestard is. opdeze manier kun je hem ook formateren

@Scoox : *Nancy* heeft geen CD..................... (zoals zij in haar startbericht schrijft).

@Nancy : waarom de machine nu bij een factory recovery (want dat is denk ik wat je al 2x gedaan hebt) om een CD vraagt is mij niet helemaal duidelijk. Als jij middels een bepaalde toetscombinatie de fabrieksinstellingen terug wil zetten (wat je dan ook al 2x hebt gedaan) dan zou dat ook een 3e keer moeten lukken.

Enige aandachtspunt is dat je ná dat herstel even een poosje 'leuk' bezig zal zijn met updaten, want hoe ouder de machine, hoe meer updates er zijn van nagenoeg álle programma's / drivers op de machine, met als gevolg dat je een keer of 'tig' Windows update zal mogen (moeten) bezoeken om de machine gereed te krijgen naar hetzelfde software niveau dat deze 'gisteren' nog had. Of is het herstel naar febariekswaarden wel gelukt en verschijnt die vraag om een CD daarná pas? Dat namelijk zou wél logisch te verklaren en relatief simpel op te lossen zijn.

Als dat recovey tooltje nu zelf niet meer werkt en er wordt om een CD gevraagd terwijl je de tool aan het uitvoeren bent, dan adviseer ik je om even telefonisch contact op te nemen met de 'bouwer' van de machine / winkel waar deze is gekocht. Als die je niet verder kunnen of willen helpen met een CD of whatever, meld dan hier dan even. Er zijn nog andere wegen die naar Rome leiden en ik wil daar nu nog even niet op vooruit lopen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan