Heel vreemd...

Status
Niet open voor verdere reacties.

FraGJuNKiE

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2003
ik zit met best wel een groot probleem, ik heb een svcd van harry potter, en die bestaat uit 3 cd's. het vreemde is alleen dat ik cd1 en 2 wel kan backuppen naar mn harddisk, maar cd3 nie. Er zit geen krasje op, maar tog lees tie bepaalde sectors niet. ik heb al vanalles geprobeerd, maar geen suc6. het gekke is ook dat ik nie door kan spoelen met WinDVD, terwijl dat met die andere 2 cd's wel kan.
kan iemand mij helpen?

GreetZ

FraGJuNKiE

nope, hij speelt gewoon goed af in windvd, alleen dat backuppen lukt nie

neej, want met clonecd doettie het ook nie, en waarom zou de copybeveiliging op cd3 zitten, en niet op de andere?

De reden dat 'ie 't met clonecd ook niet doet is simpelweg dat clonecd heel, heel erg veel kan "kloonen", maar niet alles.

De reden voor CD3 is slechts een gokje: misschien staan daar bepaalde bestanden op die de software absoluut nodig heeft om te kunnen draaien.

Het antwoord op je vraag kun je mogelijk al zelf vinden door de film te installeren / draaien. Werkt de film ? Dan is er niets "kapot" aan cd en vermoed ik dat het toch de kopieerbeveiling is........................

Laatst bewerkt:
Geplaatst door gast0225
De reden dat 'ie 't met clonecd ook niet doet is simpelweg dat clonecd heel, heel erg veel kan "kloonen", maar niet alles.

De reden voor CD3 is slechts een gokje: misschien staan daar bepaalde bestanden op die de software absoluut nodig heeft om te kunnen draaien.

Het antwoord op je vraag kun je mogelijk al zelf vinden door de film te installeren draaien. Werkt de film ? Dan is er niets "kapot" aan cd en vermoed ik dat het toch de kopieerbeveiling is........................
Hoe kom je erbij dat het een game is? Topicstarter geeft toch aan dat het een svcd is? Lijkt me überhaupt al sterk dat daar een kopieerbeveiliging opzit.

ummm, ff een mededeling, het gaat nie om de game, maar om de svcd van harry potter 2.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan