helderheid beeldscherm niet meer instelbaar :S

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeroenSturm

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2012
Berichten
197
ik kan de helderheid van mijn beeldscherm niet meer instellen , niet via de sneltoets en niet via de normale manier ..
wat is hiervan het probleem.??:(
 
heb je logmein???????

Stomme opmerking.
---

Hoi Jeroen,
Bij dit soort problemen moet je jezelf altijd afvragen wat voor wijzigingen je hebt gemaakt aan je laptop. Heb je misschien Windows opnieuw geïnstalleerd of is dit probleem "opeens" onstaan?

Gr,
Jasper
 
Laatst bewerkt:
Heei jasper ,
Ja dat is nou juist het gekke het was "opeens" het zou nog kunnen komen door een update maja dan zouden meer mensen het moeten hebben denk ik
Gr.
 
Dat is raar inderdaad! De helderheid doet het nog wel gewoon toch? Dus ik bedoel, de lichten in je beeldscherm zijn niet kapot?
 
Die doent gewoon en na een minuut word dint hij ook iets enzo maar de rest doetiet nie..
 
De "Dim" knop voor je beeldscherm doet het ook niet? Anders zou namelijk de knop op je toetsenbord defect kunnen zijn.
 
Dan houdt het hier op. Dan kan ik je niet verder helpen. :eek:
Misschien nog een andere HM...
 
ik hoorde van iemand die het zelfde probleem had en die zei dat ik de drivers is opnieuw moest instaleren dus daar ben ik nu mee bezig.. hopen dat het opgelost word.
 
ik hoorde van iemand die het zelfde probleem had en die zei dat ik de drivers is opnieuw moest instaleren dus daar ben ik nu mee bezig.. hopen dat het opgelost word.
 
Ik kwam net een zeer interessante app. ( 100% gratis is ! .. :D ) tegen, .... dat jouw probleem misschien oplossen kan ? :confused:
kijk even en vertel maar strakjes, .....;) ben benieuwd --->>
 
Laatst bewerkt:
hij geeft een foutmelding als ik het wil open zij zegt : "onbekend formaat of is beschadigd" en ik kan hem niet open dus..
 
:confused: Uuch jehh ikzelf heb nog nie gedownload en weet ook of die werkt of niet ...maar in ieder geval je kan zelf ook even opzoeken via google iets bijv. als '' PC monitor test software '' ...ofzoiets, en uitproberen zowat...:confused:
....helaas ben zeer druk op dit moment maar kom wel later smiddag's online terug, .... om even verder jouw topic te kijken ....:confused:
 
:confused: Nah die vorige doet bij mij ook niet ( of ik misschien niet weet hoe dat moet doen ) ....maar er is een link waar je wel andere ( ook gratis ! ) app. downloaden kan, en wel gebruiken en/of uittesten kan ..
lees maar ff uitleg wat dat is, ... en hoe dat gebruiken moet !

-->>''Eizo MonitorTest''

P.S. weet je zekker dat niets en wat anders, ... aan de hand met monitor is ???
 
Laatst bewerkt:
waarschijnlijk is het een driver die een update nodig heeft maar die is er niet voor mijn laptop voor windows 8 maarja laat maar doen anders...
tzou wel makkelijk zijn maar zo te zien gaat het niet lukken...
 
:( Maar jij zei ook dat je helderheid niet lukt meer instellen ...toch ??:confused:
Is het nie misschien wat anders aan de hand ?? zie je niet toevallig op zij-kanten bepaalden donkere regenboog vlekken of zoiets ??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan