Hele Compaqsisteem doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

wilmaM

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2001
Gisteren een Compaq gekocht met Compaq TFT scherm enz. XP Home.
Vandaag wilde ik hem installeren, maar wat ik ook probeer... Hij doet het niet doen. Ik hoor de compu opstarten en doorstarten maar het lijkt alsof XP er niet goed opgezet is. Dat scherm valt binnen 2 seconden in "sleep"functie. Doordat er volgens mij iets niet helemaal goed gaat in XP is plug and play, meer plug and play not. Heeft iemand een idee wat er aan de hand is of moet ik morgen een andere halen...

Klinkt als een hardware probleem: mogelijk iets met de voeding of het moederbord. Kom je alleen achter door de kast open te maken. Zou ik niet doen om garantieproblemen te voorkomen. Dus morgen gewoon omruilen voor een andere die het wel doet.:D

Niet te geloven

Vanmiddag om 13.00 ging de winkel open en stond ik kant en klaar voor de (niet te voorkomen) stijd. De verkoper sluit de compu aan en...... juist alles functioneerde zoals het hoort. Lekker dan, daar sta je dan voor de 12e letter van het alfabet. Tot nu toe gaat alles goed. Alle ware wordt geaccepteerd.
Wil ik hier nog wel even melden dat BCC, waar ik de boel heb aangeschaft, niet negetief stond om de compu om te ruilen en mij alle kennis probeerde bij te schaven. Ook zij begrepen er niets van...... Naar ik hoop hoef ik over een paar maanden geen beroep te doen op de kennis van helpmij.nl
Bedankt voor jullie bijstand.
Groeten WilmaM

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan