Hele goede Game PC samenstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dylankieft

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2008
Hoi allemaal,

Ik zat eerst te denken over een Xnotebook Titan IV17 samengesteld 1733 euro (zonder windows) (zie bijlage)laptop2.png.
Deze kan ik later waarschijnlijk niets aan verbeteren, qua nieuwe videokaart, andere processor etc.
Nu wil ik graag weten, als ik een PC laat samenstellen van 1733, hoeveel beter is die dan die laptop?

Alvast bedankt :)

Laatst bewerkt:
Als het echt puur om het gamen gaat, zou ik nooit voor een klapdoos kiezen. En zeker niet voor die centen.
voorbeeldpc
Echter gaat bij dit systeem mijn voorkeur uit naar een betere videokaart.

@jackall bedank voor je reactie!!
Is die PC al beter dan die XNB laptop?

Laatst bewerkt:
Gaming Pc hulp gezocht

Budget Rond de 1100, maar als dit te weinig is voor een super game pc hoor ik dat graag!
Doel Gamen - Internet+Email+meer
Omgeving krachtige game pc, niet zo veel lawaai en super goed koelen
Assemblage Kant en klaar

Verstand van hardware heb ik totaal niet.
Ik wil graag een super snelle gaming PC samenstellen.
Mijn wensen:
- 16 GB RAM
- Blu Ray kunnen lezen
- Alle games op Ultra en aankomende games voorlopig ook op Ultra
- Goede behuizing zodat ik over misschien 3 jaar mijn videokaart en andere componenten kan vervangen voor betere gaming (als dit dan nodig is)

Wat ik zelf had uitgezocht: klik (graag zeggen als er beter componenten zijn voor lagere / zelfde prijs).

Hopelijk weten jullie iets leuks samen te stellen voor me.

Beide topics samengevoegd. Past prima bij elkaar en behoeft dus geen nieuw topic. Al je vragen betrekkende nieuw systeem kan je gewoon in 1 topic houden;)

een standaard game pc zal het al snel beter doen dan de meeste high end laptops

trouwens 16GB aan ram is overdreven dat maakt je pc niet sneller en ook de game's zullen hier niet sneller van laden
8GB meer dan zat

ook een I7 zal vrijwel niks bijdragen aan het spelen van games dit omdat de i7 eigenlijk het zelfde is als een i5
maar een i7 heeft dan nog Hyperthreading support en daar maken games geen gebruik van

Edit: jou winkelmandje mist nog heel wat dingen

Laatst bewerkt:
@firest0rm

Bedankt voor je reactie! Ik ga denk ik toch maar voor een pc dan maar.
Maar max payne 3 heeft 16gb ram nodig voor max settings staat er.
En de rest van het winkelmandje heb ik nog helemaal geen verstand van dus ik hoop dat iemand me daarmee wilt helpen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan