Hele moeilijke problemen met Portable Windows XP Live USB Edition 2008

Status
Niet open voor verdere reacties.
ok ben dan toch bang dat je al je bestanden kwijt bent en windows vista / Nog een Xp cd liggen ?

ok dat is ***** !,
ja ik heb hier zoveel besturingssystemen liggen
Window Vista , Xp , 98 , Xp mce 2005 enz
maar zijn allemaal illegaal:D

ok dat is ***** !,
ja ik heb hier zoveel besturingssystemen liggen
Window Vista , Xp , 98 , Xp mce 2005 enz
maar zijn allemaal illegaal:D

Ik kan weet ook wel hoe ik aan wat minder legale besturingsystemen kom ben alleen bang dat, dat het niet oplost.

moet wel !
Gewoon booten van Xp / Vista CD / DVD
De boel formatteren en dan windows installeren

Bij veel vista laptops kan je helemaal geen xp zetten, heb er een paar gehad van wel en enkele waar het niet bij gaat en dan zit je weer te klooien met de bios.
Je moet zorgen dat je een windows vista cd hebt, je woont niet toevallig in Maastricht?

Dank jullie.

Bij veel vista laptops kan je helemaal geen xp zetten, heb er een paar gehad van wel en enkele waar het niet bij gaat en dan zit je weer te klooien met de bios.
Je moet zorgen dat je een windows vista cd hebt, je woont niet toevallig in Maastricht?

Het probleem is al opgelost heb van iemand een CD kunnen lenen. Bedankt voor iedereens hulp.

Bij de Vaio's zit het recovery gedeelte onder de F10 toets.
Erop blijven rammen voor Windows geladen wordt:evil:

Aww.

Bij veel vista laptops kan je helemaal geen xp zetten

Ik ben het hier denk ik niet mee eens :p

Een labtop is niet gebouwd op/door vista.
En er bestaat niets als een "vista" labtop.
Het is reclame dat er staat: Made for Vista
En er zou horen te staan: Can run Vista.

Je zou zelfs Windows 98 op die Vaio labtop kunnen runnen.
Het is volgens mij niet mogelijk dat mensen labtops zo maken dat je bepaalde systemen niet kan installeren. Dit zou anders in de hardware moeten zitten, en waarom zouden ze dat nu doen?

Toch ben ik blij dat je meedenkt over het probleem

Met Vriendelijke Groet,

Raymond

vista laptop

ja dat klopt ja, maar voor veel nieuwe laptops zijn geen drivers gegschreven.
bijna alle medion pc's lopen op vista, maar dat is ook het enige. je moet dus eerst je eigen drivers gan schrijven:rolleyes:. en dat kan wel ff duren

Hallo

De vorige keer heb ik niet goed gelezen maar die usb versie van xp is nep [66mb:rolleyes:]

Ik neem aan dat het hier om gaat http://www.google.nl/search?q=Windo...&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a

Weg-gooien en vergeten...

Portable_WindowsXP_Live_USB.jpg

nep xp

ha dat dacht je

een vriend van me gebruikt het zelf ook en het werkt prima.
ik ben het nu ook aan het downloaden!

Ps. je moet alleen ff zoeken onder windows....bartPE;)

Had een fixmbr niet gewerkt? :p dit is een dos commando die uitgevoerd kan worden op een bepaalde drive zodat deze de mbr partitie (Master Boot Record) weer krijgt.

Deze kan uitgevoerd worden via een DOS/Windows opstart diskette/cd

Het kan namelijk zijn dat deze setup van "portable xp" inderdaad nep was maar wel de mbr heeft aangetast. misschien handig voor de volgende met dit probleem

Ik nam aan dat t nep was, heb dit meer dan een jaar geleden al 2 x getest en niks :(
Is er een goeie handleiding want ik krijg t niet voor elkaar...:confused:

Hoi !

Ik heb hier op een USB-stick nog een Win XP-SP2-versie die ik al een paar jaar zonder enig probleem gebruik.

Ik zal 'm morgen even uploaden.

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan