Hele moeilijke vraag over externe hdd !!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

pierre90

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2007
Ik heb gisteren een lacie externe harde schijf (750 gb) gekocht :),,,,
wanneer ik hem in de computer deed gaf hij mij de optie hem te splitsen in partities,,,nu had ik gekozen voor 1 van 670 gb & 1 van 30 gb..... nu wil ik helemaal geen partities dus wilde ik er weer 1 geheel van maken!

Toen vond ik op download.com een programma (free trial) 'Paragon Partition Manager'
Toen heb ik dit programma de partitie laten verwijderen (in de hoop dat het dus weer 1 geheel werd) helaas ben ik nu dus de 30 gb helemaal kwijt, er staat alleen nog een icoontje van de 670gb partitie van de drive,,,,,,,,:confused:

Beter is iemand zo slim om mij hieruit te helpen,,,omdat ik nu dus 30 gb mis van mijn schijf :(

alvast bedankt :thumb:

Je hebt maar één partitie verwijdert wil je ze weer samen voegen alle twee verwijderen en opnieuw één partitie aanmaken en opnieuw formateren.

een beetje geduld mag wel...
maar via rechtermuisknop op deze computer beheren -> schijfbeheer -> dan die hdd alle parties verwijderen en 1 van maken

sorry voor het ongeduld ;)

maar ehh ik wil dus inderdaad die externe hardeschijf niet verdeeld hebben,,,,1 geheel van 750 gb.....

maar dan zit ik dus bij schijfbeheer en moet ik dan met mijn rechtermuisknop op die externe hdd klikken en dan 'volume verwijderen' selecteren?

en wat zou ik daarna moeten doen....
(even alle stappen precies weten want anders gaat het dalijk nog fouter :p)

want voor de duidelijkheid de partitie van 30gb wordt niet meer aangegeven als station in deze computer....:confused:

ik ga het vanavond proberen,,,, ik laat het nog weten als het gelukt is :)

alvast heel erg bedankt voor jullie hulp :)

:thumb:

Heel erg bedankt voor je hulp :)
het is gelukt hoor :thumb:
(en ik bijna bang zijn dat ik ermee terug kon gaan naar de winkel :p)

echt heel erg bedankt :thumb::thumb::thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan