Hele oude gsm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cevrix

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2002
Hoi allemaal!

Vandaag is een trieste dag. Mijn geliefde nokia N95 is overleden. Ik wil echter even wachten met een nieuwe telefoon omdat over twee maanden mijn contract afloopt en ik een nieuwe kan uitzoeken.

Tot die tijd heb ik een hele oude ericsson T20s (de gsm´s in de tussentijd zijn ook allemaal dood), maar daar zit nog wel een simlock op...

Iemand een idee waar ik gratis de code vandaan ristel. Telfort weet er geen raad mee.... Of heb ik een stagiar aan de lijn gehad? - echt bekwaam kwam hij niet over -

Ik ben zover dat ik de simkaart eruit heb - vervolgens bij het menu personaliseren ben en twee codes in moet voeren!

Alvasy bedankt!

Je kan je abonnement verlengen al 3 maanden voor het aflopen ervan, gewoon naar de winkel gaan en een nwe uitzoeken!!
Succes met het uitzoeken ervan!

ik weet dat ze bij een t-mobile shop dit gewoon voor je regelen. Naar 1 jaar mag je namelijk het toestel sim lock maken

Hangt er natuurlijk vanaf waar het toestel vandaan komt. Als het niet van Telfort af komt houdt het snel op en kunnen zij je inderdaad niet helpen. Ik neem aan dat ze daar gewon standaard aanvraagformulieren van hebben liggen.

Sowieso kan men voor een paar euro je toestel simlockvrij maken in een gsmwinkel (GSM-Turk zegmaar).

Sowieso kan men voor een paar euro je toestel simlockvrij maken in een gsmwinkel (GSM-Turk zegmaar).

Zelfs dat zou ik nog te veel geld vinden voor een pre-historische Ericsson T 20.....

Laatst bewerkt:
Je kan je abonnement verlengen al 3 maanden voor het aflopen ervan, gewoon naar de winkel gaan en een nwe uitzoeken!!
Succes met het uitzoeken ervan!
Precies. Dat kan dus gewoon. Zelfs als je naar een andere maatschappij gaat.
Je krijgt je toestel al en belt nog een tijdje met oude simkaart, en na 2 maanden gaat je nieuwe abonnement in.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan