Heleboel Malware en spyware. Krijg het niet weg!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chinnn

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 sep 2010
Hallo!

Ik heb sinds een paar dagen een heleboel Malware en Spyware op mijn computer. Er verschijnen allemaal popups van Spyware Doctor en andere meldingen van ''malwarescanners''. Werken in de normale Windows is onmogelijk en zit daarom dus ook in de veilige modus. Ervaring met het verwijderen hiervan heb ik niet omdat hij normaal gewoon gedetecteerd word door de scanner.

Al een heleboel scanners heb ik geprobeerd (Malware Bytes anti malware, spyware hunter etc).

Zoals begrepen is het gebruikelijk om een HijackThis logje te plaatsen dus bij deze:

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 19:41:35, on 24-9-2010
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18702)
Boot mode: Safe mode with network support

Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op Helpmij.nl....

Logjes worden hier niet meer nagekeken.Nu je zelf al het een en ander geprobeerd hebt met een aantal scanprogjes lijkt me een doorverwijzing op zijn plaats.

Lees dit bericht goed door:
http://www.nucia.nl/forum/showthread.php?t=19056

Plaats daarna je log in de juiste sectie en vermeld daar ook je probleem erbij.

Je moet je wel even registreren daar, maar dat is net als op Helpmij gratis en eenmalig.

Succes:thumb:

spywaredoctor is een vervelende item, dit lijkt een spywarescanner, maar is in feite zelf een spyware.
Deze is zelfs in staat om wel originele antispaywareprogramma's te blokkeren van installeren en of opstarten.
In safemode scannen met mbam en superantispyware wil normaal wel helpen.
Ik heb deze vervelende ook gehad en op die manier weten te verwijderen.

Kijk anders even in mijn onderschrift, daar staan twee handleidingen om je PC te scannen.

Wat je ook nog even kan doen, is je log scannen op Hijackthis.de

Succes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan