Helemaal moedeloos, wel optimale verbinding, geen internet.........

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marc8321

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 okt 2010
Icm een DIR 635 Dlink router een HP laptop van 1 maand oud met WINDOWS 7 welke tot een week geleden perfect draaadloos verbinding maakte, net terug van vakantie en niets meer, verbinding is optimaal met 150 M.bs,mijn andere laptop(waar ik nu dit bericht op plaats) werk gewoon perfect met de router, de nieuwe, niets gewijzigd maar toch werkt het niet, ben al 2 dagen bezig maar krijg het niet voor elkaar IPV4 geeft na enige minuten internettoegang en toch geen internet, hoe is dit mogelijk. Laptop gereset in met F11 naar fabrieksinstellingen ook dit heeft niet geholpen.
Mi is dit een simpel iets maar kan het helaas niet vinden
Wie o wie weet hier iets op??
Marc

Staat wel de draadloze netwerkkaart aan?

Ja was het maar zo gemakkelijk, af en toe komt er een webpagina doorheen...

af en toe en webpagina.
kun je eens een andere webbrowser proberen?
bijvoorbeeld chrome of firefox.

geen internet

Hallo,

Ik heb precies hetzelfde probleem. Soms wel soms geen internettoegang. Heb gebeld met router leverancier. Zou aan Virusprogramma kunnen liggen. Hij adviseerde om het eraf te halen en opnieuw te installeren. Bij mij wil dat echter met AVG Free ook nog eens niet lukken. Maar ook Norton kan behoorlijk dwars liggen heb ik begrepen. Deze programma's zouden dan geen toegang geven tot internetpagina's maar waarom de ene keer wel en de andere keer niet is mij een raadsel!.
Lijkt me toch een probleem van Windows 7... Laten we elkaar op de hoogte houden als een oplossing gevonden is.
Groetjes
Heartbeat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan