helft van mijn lijst kwijt!!1

Status
Niet open voor verdere reacties.

michelmathers

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2002
Ik had de nieuwe msn geinstalleerd en opeens ben ik nagnoeg heel mijn lijst kwijt. Maar nu zag ik bij options dat ze er nog wel waten. Bij options kom je door: Tools en dan onderaan staat er options en dan druk je privecy. Daar staan ze nog wel maar hoe krijg ik ze terug Greetz Michel

Ze één voor één weer toevoegen.... anders lukt het volgens mij nie...

Groetjes,
©i©i

hmm dus ik moet er 130 mensen gaan toevoegen ****** zooi, kan het komen door een virus???

Ehum.........Ehum.............. :rolleyes: 'k Denk het nie.. heb het vaker gehoord van mensen die msn opnieuw installeerden......

[edit]Heyy, w8 's.. Lukt dat 'Accepteren' knop niet als je in het tabblad 'Privacy' zit???[/edit]

Laatst bewerkt:
ja dat heb ik al gedaan...maar wel bedankt voor je hulp, even tussendoor ben jij een meisje???

Graag gedaan dan maar... Èn::: Ja... ben een meisje... :)

Groetjes

hehe.. zoveel weet ik er ook al nie vanaf hoor... en je hebt gelijk.. offtopic mag hier nie... dusss::
heb je dit al geprobeerd??? »

[edit]Heyy, w8 's.. Lukt dat 'Accepteren' knop niet als je in het tabblad 'Privacy' zit???[/edit]

ja dat accepteren gaat over mensen die je heb geblokt. Maar zal nog even kijken! Greetz Michel

Laatst bewerkt door een moderator:
Aankomend loveduo :love: :)

Zouden jullie het offtopic gesprek via msn o.i.d. willen voortzetten.

FF over dat adresboek. Als je alle namen weer terug hebt gezet, exporteer dan je adressen eens. Scheelt de volgende keer typwerk.
Is een optie in msn.

Cici, VeGeTtO en michelmathers,

Willen jullie nou aub is ophouden met dat offline gepraat!!!
Ik heb hiervoor al vele berichten van jullie verwijderd dat over dingen ging of cici een meisje is etc ! Hier op het forum proberen we elkaar te helpen met de problemen op het gebied van o.a. computers etc.

Vragen over bijvoorbeeld of iemand een meisje/jongen is en andere off topic berichten kun je beter met elkaar bespreken mbv messengers !!

Ik hoop niet dat jullie weer beginnen met offtopic berichten anders volgt er een waarschuwing !

Indien jullie opmerkingen mbt tot mijn waarschuwing hebben dan kunnen jullie mij emailen of een pb sturen.

Met Vriendelijke Groet,

Killer
(moderator helpmij.nl)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan