Helllp drivers gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

tieske123

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2006
Ik kan maar geen drivers vinden voor Windows XP.
Betreft laptop Packard Bell Easynote B3550

Wie kan me hier aan helpen.

Betreft alle drivers van video kaart tot wifi

@petervdberge: Wat je zeker dat je niet in de war bent met BG35? De BG35 is een veel recenter model, waar alleen drivers voor Windows 7 en Vista beschikbaar zijn.

De laptop van de topic-starter is uit garantie, en dan kun je niet op de website van PackardBell drivers vinden.

Ik heb gezocht (op de website) via notebook -> EasyNote en ik heb geen B3-serie of B3550 gevonden.
Als ik me vergis, graag even aangeven wat jij gevonden had en hoe precies.

Tijs.

Oow, Sorry, had verkeerd gelezen (A)

mijn excuses voor de ietwat lompe reactie, maar ik zie wel eens vaker op fora dat mensen te bedonderd zijn even te zoeken.
maar hier heb ik het zelf even verkeerd gelezen ;)

My bad! :)

@Petervdberge: Ok, geen probleem.
Ik snap wat je schrijft over mensen die te bedonderd zijn om drivers te zoeken. Dat komt inderdaad voor.

Een fout die veel mensen maken is om de pc te herinstalleren en dan te 'vergeten' om eerst de drivers te downloaden en op memory-stick te zetten en/of de cd-rom met drivers op te duiken.

Nog een algemene tip (eigenlijk vooral voor de topic-starter): Stel dat je de drivers niet op bovengenoemde manier alvast 'klaar' kunt leggen, maak dan een backup van de drivers in je Windows op memory-stick o.i.d. met programma's zoals Driver Magician Lite of DoubleDriver.

Tijs.

Laatst bewerkt:
@Petervdberge: Ok, geen probleem.
Ik snap wat je schrijft over mensen die te bedonderd zijn om drivers te zoeken. Dat komt inderdaad voor.

Een fout die veel mensen maken is om de pc te herinstalleren en dan te 'vergeten' om eerst de drivers te downloaden en op memory-stick te zetten en/of de cd-rom met drivers op te duiken.

Nog een algemene tip (eigenlijk vooral voor de topic-starter): Stel dat je de drivers niet op bovengenoemde manier alvast 'klaar' kunt leggen, maak dan een backup van de drivers in je Windows op memory-stick o.i.d. met programma's zoals Driver Magician Lite of DoubleDriver.

Tijs.

Heeeee hartelijk dank.. die drivers die u gevonden had lijken me wel de goede..
Ik ga ze straks eens installeren en kijken wat ze doen.
Alvast bedankt en het gaat idd echt om de B3550 Easynote en ze zijn idd niet via Packard Bell zelf meer te krijgen.

Thanx :)

[...]en ze zijn idd niet via Packard Bell zelf meer te krijgen.

Bovenstaande is (technisch gesproken) niet juist: De link die ik je gaf verwijst wel degelijk naar Packard Bell, maar dan naar hun FTP-site (zie hieronder). Via de website van Packard Bell zijn drivers voor apparaten buiten garantie niet meer te vinden.

ftp://ftp.download.packardbell.com/NOTEBOOK/EasyNote%20B3%20series/Driver/Xp/

Ik ben er 100% van overtuigd dat je met die link uit mijn eerste posting de juiste drivers hebt. Het zal dus wel gaan lukken, lijkt me. :)

Succes,

Tijs.

Fijn dat het gelukt is! :)

Graag nog even met de muis klikken op "Zet status opgelost" in de donkerblauwe balk bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties", "Zoek in onderwerp" en "Stem op deze vraag"].

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan