Hellup...Continue sirene geluid op internet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

hiwema

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2003
sinds vanavond heb ik als ik op internet ga een riedeldeuntje, die kort daarna overgaat in een sirene, als van een amerikaanse politieauto.

mijn vrouw heeft het nu ook op haar laptop. ( draadloos netwerk)....Dit is later weer verdwenen??

Wij gebruiken ziggo en mozilla
Op firefox/email heb ik het niet.

Wat kan ik hier tegen doen???
Hoe krijg ik het weg????

hellup

bvd
harry:(

Laatst bewerkt:
Kijk 's uit het raam :d misschien zijn ze een aflevering van Beverly Hills Cops aan het draaien buiten. (grapje)
Serieus nu,kan een storing zijn op het wifi kanaal waar je router op is ingesteld (waarschijnlijk van buitenaf, buren o.i.d.)
Stel anders eens een ander kanaal in via je routerconfiguratie. (aanbevolen 1 of 6) Geef anders het merk/type van je router ff door.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reactie
Ik sluit hem nu af en zie morgen verder.

GRTJES

Ik vermoed dat dit op de Google pagina gebeurt?

Daar is namelijk PAC-MAN te zien, te horen en zelfs te spelen.
PAC-MAN is jarig en dat laat Google ons weten ook !

Normaal gesproken doet Google zoiets slechts voor 1 dag, maar ze vinden PAC-MAN zo leuk dat het er 2 dagen op blijft staan.

Ik vermoed dat dit op de Google pagina gebeurt?

Daar is namelijk PAC-MAN te zien, te horen en zelfs te spelen.
PAC-MAN is jarig en dat laat Google ons weten ook !

Da's een goeie :d:d:d ik heb namelijk nooit het geluid aanstaan dus daarom hoor ik ook niets,maar ik heb het geluid nu aan en ik hoor nog niets of is dat maar af en toe?

Je moet even wachten, of klik op "Geld inwerpen". Dan kun je PAC-MAN besturen met de pijltjestoetsen.

Ik heb iGoogle en daar werkt dat niet maar ben ff naar de klassieke startpagina gegaan en idd het werkt:d:d:d
Dat had ik nooit kunnen weten natuurlijk maar voor TS is dit dus opgelost.
Bedankt voor het meedenken!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan