hellup gevraagd

Status
Niet open voor verdere reacties.

®in$anity®

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Berichten
31
heeft iemand een paar sites voor me waar ik informatie kan vinden over metalen en legeringen. Dit is voor een (...)werkstuk dak moet maken voor scheikunde...dus hellup needed
 
Wat moet je precies weten? Het overgrote merendeel van de 118 elementen zijn metalen, er valt dus ontzettend veel over te vinden.
 
Heb je een BINAS?

Daar staan gegevens over de metalen en legeringen in. Maar ik weet niet wat voor soort info je nodig hebt, dus het kan goed zijn dat je er niets aan hebt...
 
Wat is een Binas....?? Nou, ik moet eigenlijk ehmm....gewoon alle informatie die ik kan krijgen.....dus bijv. een beschrijving van metalen en legeringen in het algemeen. En de soorten metalen en legeringen , waar worden legeringen en metalen voor gebruikt?
 
Geplaatst door ®in$anity®
Wat is een Binas....??
BINAS = BIologie NAtuurkunde en Scheikunde.

Dat boekje is een verzamelwerk van allerlei gegevens die te maken hebben met Biologie, natuurkunde of scheikunde. (van 'hoe zwaar is een kilo ijzer' tot 'hoe hard loopt een kip') Het wordt voornamelijk op scholen gebruikt. Er staat ook een heleboel (alleen technische) info in over legeringen. (triviale namen en samenstelling)
 
hmmm

das allemaal wel fijn, maar ja...ik heb dat boekje niet dus verder heb ik daar niks aan! Of heb jij mischien een oplossing hoe ik eraan kan komen.

alvast bedankt
;)
 
Geplaatst door Steve
Voorzichtige gok: één kilo?
ai, blunder :eek: :eek:
ik bedeolde dus: wat is het volume van een kilo ijzer. Maar dat begreep je vermoedelijk al... ;)

ik heb dat boekje niet dus verder heb ik daar niks aan! Of heb jij mischien een oplossing hoe ik eraan kan komen.
Boekhandel? bibiliotheek?
 
Een uitgever?

Schoolboeken haal je meestal niet bij de plaatselijke boekhandel.
 
Geplaatst door ®in$anity®
WAAR KAN IK DAT BOEKJE NU KRIJGEN???:rolleyes:
Het is niet echt een schoolboek. Ik gebruik het hier ook in de autogarage. Op de universiteit wordt het ook gebruikt.

Wolters-Noordhoff Groningen
ISBN 90 01 89377 5

Dan kun je hem in elke boekhandel bestellen. Maar in de bibliotheek hebben ze hem ook. Dat lijkt me goedkoper
 
misschien heb je hier iets aan veel geluk

ht,tp://www.chemie.de/tools/units.php3?language=e&property=m%5E3
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan