Hellup ik krijg mijn spellen niet meer geinstalleerd!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja software gaat wel gewoon. Het zijn ook alleen die tycoon spellen die niet werken....raar want ze hebben voorheen dus wel gewerkt op mijn pc. Maar omdat ze veel ruimte in beslag namen heb ik ze er afgegooid.
Ik ga het morgen gewoon nog eens proberen.
Anders ga ik de hele boel maar opnieuw installeren denk ik. Belangrijke bestanden heb ik al gebrand, dus in pincipe kan ik alles opnieuw installeren. Ik moet alleen de cd's daarvoor zoeken :D

Bedankt voor je hulp!

wat je nog kan proberen is om de nieuwste drivers van je videokaart te instaleren.
misschien dat dat helpt.

zou wel raar zijn als het zou helpen omdat hij in het verlede wel goed gedaan heb.
maar ik weet niet wat die vriend van jou allemaal uitgespookt hebt.
ik zou het eens proberen als ik jou was

Een geel vraag of uitroepteken in je aparaatbeheer is nooit goed.

In jou geval zou ik idd de drivers van je videokaart eens updaten.

Let op wel eerst de oude verwijderen.:thumb:

oude hoeft niet verwijderd te worden.
hij overschijft hem gewoon.
bij mij nooit geen problemen opgeleverd

Dan heb je mazzel gehad goldvinger. Maar het advies is altijd oude verwijderen. Om problemen te voorkomen.Het kan idd goed gaan , maar al een aantal keer bij mij niet.

En wat overschrijven betreft, dat doet ie alleen als de files hetzelfde heten. Anders dus mooi niet en blijft er oude troep op je pc achter.

prima ideetje van jullie, maar hoe doe ik dat dan?? Dat soort dingen zijn echt nieuw voor me (voor jullie is het misschien gesneden koek, maar voor mij niet :p )

klik met je rechtermuisknop op bureaublad en kies eigenschappen.
klik op instellingen en dan staat ongeveer in het midden wat voor type videokaart je hebt.(staat onder "beeldscherm"
vertel me dat even

als ik doe wat je net typte dan kom ik op de instellingen van mijn beeldscherm uit. Ik heb wel everest op mijn pc staan die zegt wat er allemaal opzit.
Ik weet alleen niet waar ik moet kijken, ik kan kiezen uit:
computer, moederbord, scherm, multimedia, opslag, netwerk, direcx, apparaten en benchmark....

En kan ik zo'n videokaart herkennen aan een bepaalde code of letters waarmee deze begint?

neem bij everest:
computer/overzicht

dan staat er bij de derde type "scherm"
hier staat dan onderander videokaart.
lees wat er achter staat.

het kan een nvidia kaart of een ati kaart zijn bijv.

Eindelijk gevonden!!

Video kaart: SIS 315 integrated
(dan staat er zo'n tekentje van DirectX en daarachter staat ook SIS 315 integrated)

geluidskaart: SIS 7012 Audio Device

Heb je hier wat aan?

als het goed is staat het in het blauw beschreven.
klik er op en als het goed is komt er nu een menu tevoorschijn.
klik op besturingssoftware downloaden.
als het goed is wijst nu de weg van zelf.

ik persoonlijk kan deze type videokaart niet dus moet het even op deze manier

ik heb de geschikte download site gevonden en wat ik moest downloaden is gelukt. Maar nu geeft ie aan dat ie niet kan downloaden omdat: "Het installatieprogramma kan geen geschikt stuurprogramma vinden. Het installatieprogramma wordt beeindigd".
Nu dit weer.... ik begin de moed op te geven :8-0:

wat voor merk pc heb je eigenlijk?
toevallig een packard bell?

die link werkt niet goed....kan de pagina niet vinden geeft ie aan....
Dan kun je weer doorlinken naar de pagina van SIS...

Nee ik heb een pc van MyCom die zij voor mij in elkaar hebben gezet in de winkel, waarbij je dus zelf kunt kiezen wat je er in wilt hebben.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan