HELLUP!.....Kan niet meer in mijn pc komen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Foggo

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2003
Nadat ik een driver had gedownload van Trust (helaas van dit merk iets in huis, maar apparaat ligt nu al te rusten in de container) en deze ging installeren, werd mij gevraagd om de pc te herstarten.
Dit deed ik dus, en nu wil mijn pc helemaal niets meer doen.

Ik kom tot aan het welkomscherm, klik op mijn profiel en voer mijn wachtwoord in, en verder wil hij niet.
Veilige modus doet niets, repair doet niets, en noem maar op wat nog meer onder F8 zit.
Hij blijft gewoon staan op "Uw persoonlijke instellingen worden toegepast...." en daar blijft het bij.

Opstarten met een dos-diskette wil wel, maar die kan geen NFTS schijf zien.

Nu staan er bestanden op mijn c-schjif die ik nog wel wil houden, maar kom helaas helemaal mijn pc niet in.

Iemand enig idee hoe ik verder kom dan het welkomsscherm om deze driver weg te halen, of in ieder geval een aantal bestanden kan redden zodat ik winxp pro opnieuw erop kan zetten?

Doe je XPcd erin en kies voor de optie herstellen.

Een bootdisk om op je NTFS-schijf te komen kun je hier downloaden. Maar je kunt dus helemaal niet in de veilige modus komen?

Met de Xp-cd kom ik ook niet verder....die optie had ik ook al geprobeerd Sigma. :confused:

En megabit......ik zal die bootdisk eens proberen te downloaden en uitproberen.
En helaas.....ik kom helaam nergens meer in. :mad:

Helaas was ik zo stom geweest om iets van Trust te vertrouwen.......maarja....alweer iets geleerd via de harde weg. :(

het ligt volgens mij niet aan trust,

ik heb zelf ook een zelfde soort probleem gekend dit was alleen omdat de stroom van mijn PC afging tijdens het instaleren van Service pack dus er kunnen ook perongeluk belangrijke bestanden verweiderd zijn geraakt voordat je iets met die trust software deed

Een goed plan die ik zelf vaak toepas (ook bij hardnekkige virussen) is om de harddisk als slave in een andere pc te hangen.
Dan kun je met verkenner alles kopieren wat je maar wilt.
Windows 2000 als master-schijf kan hier heel goed mee omgaan.

Trust lijkt mij niet de boosdoener.
'k Heb nog niet dergelijke klachten gehoord.

Laatst iets vergelijkbaars bij de hand gehad..
Probeer eens op te starten met alle externe (usb + com poort) apparaten afgekoppeld.

Groetjes,
Martin.

Geplaatst door Barry_127
het ligt volgens mij niet aan trust,

Hiervoor deed de pc het perfect, en toen ik moest rebooten vanwege de install van de driver heb ik dit probleem.
Heb nog niet de bootdisk gedaan, ben net weer thuis.

Bootdisk is niet echt wat ik nodig heb.
Ik kan namelijk wel de cd opstarten tijdens het opstarten.
Ik heb echt iets nodig om op mijn c-schijf te komen (NFTS) om er iets af te halen.

Wat een optie is om bij je c schijf te komen is gewoon windows opnieuw installeren en dan kiezen voor een andere partitie.

Daarna kan je de bestanden die je niet kwijt wil overzetten.

Als alles veilig is adviseer ik om alles nog een keer te herhalen en windows netjes terug zetten op C en de tijdelijke windows weer verwijderen.

Het is een beetje omslachtig maar het werkt wel.

groetjes speedtouch

Heb mijn schijf maar in een andere pc gestopt.
Ik heb de bestanden nu weer gelukkig op een cd staan.:)
Ben nu druk bezig om alles maar weer opnieuw te installeren. :(

Ik ben nu van plan om zodra ik windows en de belangrijkste programma's erop heb staan een backup te maken voor stel het gebeurt mij nog eens.
Met welk programma kan ik dit het beste doen?
En wat is beter.....op een cd of op een harde schijf?

Je kan een back-up [ image ] maken met norton ghost of drive image of gewoon met xp

groetjes speedtouch

Geplaatst door speedtouch
Je kan een back-up [ image ] maken met norton ghost of drive image of gewoon met xp

groetjes speedtouch
ok....dank jullie wel voor de snelle hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan