hellup......niets meer

• Onderwerp starter Onderwerp starter hehe
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hehe

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 dec 2000
Nou, ik was een oude pentium 2/300 mhz aan het opknappen. Meer geheugen erin geprikt en een leuk videokaartje.

Hij vroeg om de drivercd van de videokaart bij het opstarten. Op de een of andere manier starte die ineens opnieuw op, ik keek in de kast of alles goed zat maar dat was volgens mij wel ok. Alleen ik kreeg geen beeld meer. dus ik drukte voor de zekerheid de bankjes wat aan. Ineens stopte de pc ermee. Hij ging uit en gaat niet nu meer aan. Als ik de knop indruk gebeurt er helemaal niets. Alsof de "accu" leeg is.

Wie kan me hieruit helpen?

Alvast bedankt
greetz
H

opgelost

Nou het is fraai...
Ik heb voor de tigste keer alles losgemaakt van stekker tot ide aansluitingen en weer aangezet.
sdrammetjes eruit en erin tvkaart er weer uit en weer in.

en nu doet ie t ineens weer.........
affin thnx voor demoeite lezers.

greetz
H

Wat wil je nauw?

De mensen die hier antwoorden, doen dit vrijwilig. Dus als je een keer niet binnen de 9 minuten een antwoord krijgt. Kun je ook op een andere manier melden dat het reeds opgelost is.

Groetjes Erik Rothuis.

Geplaatst door roto
Wat wil je nauw?

De mensen die hier antwoorden, doen dit vrijwilig. Dus als je een keer niet binnen de 9 minuten een antwoord krijgt. Kun je ook op een andere manier melden dat het reeds opgelost is.

Groetjes Erik Rothuis.

???Wat bedoel je......Moet ik niet zeggen hoe en dat mijn probleem is opgelost of zo....?????Proef ik hier iets aggresiefs of wat.......deze reaktie begrijp ik niet echt denk ik.

Hij heeft jou reaktie met de verkeerde bril gelezen denk ik, dus ik begrijp hem wel maar snap hem niet?????:D:D:D

Dat vermoeden heb ik ook petje........

Ik ben niet iemand die een vraag stelt en dan blijft zitten wachten op een eventueel antwoord....
Ach ja...niks ad hand toch...

greetz
H

idd niks aan de hand , maar als je nog eens iets in je comp wil doen zet hem dfan eerst even uit en ontlaat jezelf even van statische electriciteit.Het is niet zo handig om zulke dingen te doen als ie aan staat.

Groetjes Peter

K weet ut.......
maar je kent dat wel....dan ben je zolang bezig en dan wil je ff snel he.......maar je hebt gelijk...meer de tijd nemen voor dat soort dingen.

Thnx
H

Ik ben niet aggresief.
En heb ook geen bril.

Ik sluit altijd vriendelijk af met Groeten Erik Rothuis.

Nu dus ook.

Groeten Erik Rothuis.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan