Hellup! Rare tekens in Windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

eSteR

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2003
Hoi, ik moet zo naar iemand toe die problemen schijnt te hebben met typen in Windows. Dat wil zeggen, ze krijgt rare tekens te zien. Als ze een e met puntjes wil typen (dus de letters die je maakt in combinatie met de ALT toets) komt er een soort vreemde N en als ze een vraagteken wil typen krijgt ze een =. Wat ik als eerste dacht, verkeerde toetsenbordinstelling is het dus niet, Landinstelling is NL en toetsenbordinstelling VS Internationaal. Dus ok voor zover ik het weet. Iemand een suggestie? Ik moet om 9 uur weg dus ik hoop dat iemand me nog ff snel kan helpen.

ester,
Heeft hij een virusscanner? Dit kan het gevolg zijn van een zogenaamd 'joke' virus. Ik had ook een keer een joke virus, alleen bij mij vielen alle letters naar beneden en kwam er een mannetje met een kruiwagen en die ruimde de letters op. Het zou kunnen dat dit de oorzaak is.

Opgelost!

Ik ben intussen terug en het probleem zat em ergens anders in. Bij Taalinstellingen het laatste tabje 'Geavanceerd' stond op Oekraiens inplaats van Nederlands....... en toen ik die dus op NL zette was het probleem verholpen.......

Re: Opgelost!

Geplaatst door eSteR
Ik ben intussen terug en het probleem zat em ergens anders in. Bij Taalinstellingen het laatste tabje 'Geavanceerd' stond op Oekraiens inplaats van Nederlands....... en toen ik die dus op NL zette was het probleem verholpen.......
Oekraiens?? Hoe kan dat? :D Logisch dat je dat niet kunt lezen! :D

Tja ik heb dus ook geen idee. Dat is altijd het typische van mensen die niet veel van computers weten. Ze zeggen altijd dat er 'niets' gebeurd is maar intussen kom je de meest vreemde dingen tegen..... zucht...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan