HELLUP.. Wachtwoord kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je moet ze eerst uitpakken, en dan het iso bestand met nero op cd zetten, moet lukken zo heb ik het ook gedaan niks met demon doen.
Als je NERO 7 hebt hoef je het iso bestand alleen maar aan te klikken na uitpakken en branden maar.

Ik had hetzelfde probleem met iemand anders systeem en heb het ook op kunnen lossen met deze tips. Hartelijk dank voor de link.
Overigens had ik wel een probleem: in mijn systeem is .iso geassocieerd met Winrar en dat programma gaat eea dus netjes uit pakken en dan krijg je het niet goed op de CD-ROM; anders gezegd, die is dan niet bootable.
De oplossing is om het .iso bestand te openen met Nero (ik heb Nero 6) en dan werkt het wel.

Vanwege de volledigheid
Rob:thumb:

Staa ook vermeld eerst uitpakken dan branden dit is om fouten te voorkomen.:thumb:
En het werkt perfect heb zo meerdere mensen geholpen.

Ja als ik het met winrar open zie ik dan een nero iso bestand

en als ik dan dubbel klik opend hij nero 7 zo hoort het toch ook??

dan gelijk branden toch

Ja zo hoort het eerst uitpakken met winrar of ander programma en dan met nero branden.

Ik heb het wat onduideljk gezegd en probeer het dus nog een keer.
1. van de link die is aangegeven krijg je een .zip bestand nl cd050303.zip
2. dat pak je uit en dan krijg je een iso bestand nl cd050303.iso
3. mijn systeem denkt dat dit een winrar-bestand is (is het eigenlijk ook) en als je dus dubbelklikt dan krijg je keurig netjes de inhoud (boot.cat boot.msg enz) op je harde schijf.
Maar als je dat dan wegschrijft heb je geen bootable disk en werkt het niet.
4. wat ik dus probeerde te vertellen is dat je moet rechtsklikken op het iso bestand en dan de optie "open met" kiezen vervolgens openen met nero6. Op die manier wordt het wel een bootbale disk en werkt het ook.

Nu duidelijk?
Rob

Klopt helemaal je moet hem met nero branden waarom het fout gaat met winrar kan ik geen antwoord opgeven hij zal misschien aan bepaald bestand niet over zetten of nero maakt er een opstartbare cdrom van.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan