Hellup

Status
Niet open voor verdere reacties.

charissa22

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2002
Hoi ik heb een virusscanner geinstalleerd (avast nu en van de week norton 2003) maar als ik die installeer kom ik met geen mogelijkheid meer online met mail ik kan niks ontvangen of versturen, wel lezen. Vandaag ook het hotmailaccount bijgevoegd ging allemaal goed tot dat ik weer opnieuw online wou komen toen kwam ik er ook niet meer in wie o wie weet hoe het komt ik wil toch heel graag een virusscanner erop hebben,

groetjes

Hoi charissa22,

Welke virusscanner gebruik je om je mail te controleren?
En je gebruikt ze toch niet allebei tegelijk, hoop ik.

Groetjes,

Pieter

hoi ik gebruik nu avast (had van me vriendin gehoord dat hij bij haar werkte dus ik ook proberen) van de week had ik norton 2003 maar lukte ook niet zodra ik virusscanner er weer afhaal doet outlook het weer!

Zet eerst het vinkje in Norton bij e-mail scannen eens uit om te kijken of dat helpt.
Opties > e-mail > de vinkjes bij in en uitgaande mail scannen weghalen.

Ik hoor het van je,

Pieter

ik heb nu momenteel avast erop staan heb hem helemaal disabled maar hij doet nog helemaal niks blijf foutkode krijgen:

Er is een onbekende fout opgetreden. Account: 'pop.cablewanadoo.nl', Server: '127.0.0.1', Protocol: SMTP, Reactie van server: '421 127.0.0.1 avast! scanner not available', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 421, Foutnummer: 0x800CCC67

De reactie van de server was een fout. Account: 'pop.cablewanadoo.nl', Server: '127.0.0.1', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR avast! cannot scan mail', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC90

staat de smtp wel goed???
staat daar in je account geen een of ander norton adres??

Download eens Startuplist 1.51 , run het en noem dan het gemaakte .log om naar .txt en plak de inhoud in je volgende bericht.

Oftewel Avast is nog actief en dan kan ik daar zien waar hij opstart of je hebt helemaal geen e-mailscan aanstaan en dan kan je e-mailprogramma geen mail ophalen omdat de verwijzing naar 127.0.0.1 (je eigen computer) onterecht is. Of Norton kan niets met de verwijzing voor Avast aanvangen.

Welke het is weet ik wel nadat ik je log gezien heb.

Groetjes,

Pieter

er staat bij inkomende email (pop) : 127.0.0.1
uitgaande email (SMTP): 127.0.0.1

klopt dit of is dit helemaal fout?

Heb van de week ook office xp erop gezet nu staan er wel twee outlooks op maar die ene outlook daar werk ik niet meer ik heb mijn oude nog,

groetjes

Vul i.p.v. 127.0.0.1 maar de servernamen van je provider in. Dat moet in ieder geval werken.
Vertel daarna even welke virusscanner je wilt gaan gebruiken.

Groetjes,

Pieter

in outlook kun je de account testen.

maar waarom wel je het goede adres, nl ik heb een week of wat bij mij zus Norton 2002 installed, en zij kon daarna ook geen mail sturen en ontvangen. Bleek na enig speurwerk dat er een fake norton adres stond, vandaar mijn opm. hierover

nou mijn outlook doet het weer daar ben ik erg blij mee en wat is de tweede stap avast maar weer inschakelen want norton heb ik er niet meer opstaan,

Hoi ik heb mijn virusscanner weer aan staan hoor en outlook blijft het doen echt vriendelijk bedank voor jullie hulp,

groetjes

Graag gedaan :)

Even voor mijn databank ;)
Op welke adressen staan je pop en smtp nu?
Of scan je geen mail met Avast?

Groetjes,

Pieter

die staan op iknkomende mail: pop.cablewanadoo.nl
uitgaande mail: smtp.cablewanadoo.nl

hoop dat je er wat aan hebt voor je database in ieder geval nogmaals bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan