Hellup.....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Step001

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 sep 2004
hey,

Ik had laatst laast van een paar virussen toen is mijn pc weg gebracht en ondertussen 'virusloos' terrug gebracht. Het enige wat er nu nog opzit en wat ik heeel graag kwijt wil is dat plus18point. Ik ben dus op internet gaan zoeken naar dit virus en hoe ik het weg zou kunnen krijgen en kwam al snel terecht met dat hijack programma. Ik had het gestart zag dat dat plus18point er tussen stond en meteen verwijderd. Helaas kwam ik erachter dat het niet genoeg was want hij zit nog steeds in me pc. Ik ging weer verder zoeken en kwam op deze site (forum) terecht en ik dacht ik meld me aan om hulp aan jullie te vragen. Het enige is dat ik al met dat programma bezig geweest ben en jullie stellen op prijs dat dat niet gebeurt alleen ik wist dat natuurlijk niet voordat ik die regels las, Sorry hiervoor. Ik hoop dat jullie me nog kunnen helpen. Oh jah nog een raar ding, die log die ik krijg van Hijack is super klein vergeleken met ieder andere log.
(mijn log heb ik als bijlage er bijgedaan ik heb geen flauw idee hoe ik het anders zou moeten doen ook hiervoor mijn excuus)

Groetjes Stephan

Welkom op Helpmij!

We missen alleen je log nog:D Deze graag niet als bijlage plaatsen, maar de gehele tekst hieronder plakken.

BV je log openen in kladblok, dan bewerken kiezen en dan "alles selecteren". Dan wordt de tekst blauw. Dan klik je op de rechtermuis knop en kies je kopieren.

Daarna klik je in dit topic "reageer op bericht" en klik je weer rechts en kies je voor "plakken" Dan staat je log hier.

Dan zal een expert je log nakijken:)

PS. Het is op www.helpmij.nl gebruikelijk dat de titel van de vraag te maken heeft met je probleem. Dat is makkelijker. Dus zou je bij een volgende vraag een goede titel willen bedenken?;)

Laatst bewerkt:
zet je hijack log niet in een bijlage hij word anders verwijder en niet nageken
Scan eerst even met het volgende programma
(voor de site voor downloaden klik op het woord!!)

Ad aware

je mag alles wat hij vind verwijderen dit is volkomen veilig

succes dj sj

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan