Hellup!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

demoniuss666

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 nov 2004
Berichten
4
Ik wordt helemaal gek van mijn computer!

Het maakt niet uit welk spel ik speel mijn pc loopt ALTIJD vast!!! :(

Ik heb heb mijn pc al een paar keer geformatteerd en ik blijf deze probleem houden!

Wie kan mij hier aub mee helpen!

Ik heb een g-force 64mb DDR, 512mb/memory, 80GB+20GB, en ga zo maar door!


Alvast bedankt!!!
 
Wat voor melding krijg je dan? Komt dit alleen bij games voor of ook bij internetten en teksverwerken?

Ik ga er vanuit dat je XP hebt en de laatste versie van directX.

Zelf ben ik een fanatiek gamer, 1942, medall of honor etc. Ik heb zelf mijn pc dual boot gemaakt. Xp en W98. W98 gebruik ik alleen om te gamen, gaat perfect. Xp gebruik ik voor internet, tekstverwerken etc. misschien een idee. :thumb:
 
@ raymond-hubertu

Ik krijg helemaal geen melding binnen, mijn pc slaat gewoon helemaal vast! Ik moet hem dan gewoon weer resetten, het gebeurd alleen maar bij spellen! De spellen die ik heb zijn allemaal origineel!
 
Tip: Als je 1 keer formatteerd, en je hebt de problemen nog met een schoon systeem, dan ligt het dus niet aan de software ;)

Misschien heb je wel een verouderd systeem? Immers, een 64Mb GForce kaartje is tegenwoordig niet echt genoeg voor de nieuwste spelletjes.

Vertel eens welke spelletjes niet goed gaan. Welke processor? Welke windows?
 
Systeem:

AMD 2700
G-force 4 MX 64MB DDR
80GB+20GB HDD
Windows XP Professional



PC slat vast bij!:

- Halo
- Age of Empires
- Dawn of War
- DOOM 3
- Black Hawk Down
- Vietcong
- Warcraft 1
- Warcraft 2
- Warcraft 3: Reign of Chaos + Frozen Throne

- met andere woorden alle games die ik heb (zijn allemaal origineel)
 
zet de zijkant van je kast eens open, misschien wordt de boel te warm o.i.d. kan je voorzichtig je hand er voor houden.
 
kast is altijd al open geweest, voorheen had ik geen problemen met de opgenoemde games, maar nu ineens wel!

maakt niet uit wat ik doe hij blijft vastlopen.
 
Probeer eens de laatste drivers voor je mobo, geluid- en videokaart te downloaden. De drivers die xp onboard heeft zijn niet altijd de beste.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan