Hellup

Status
Niet open voor verdere reacties.

mamasasja

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2004
Nadat ik de hijackthis scan heb gebruikt, ben ik er achter gekomen dat ik iets heb verwijderd waar ik niet zonder kan. Want vandaag is gebleken dat ik geen geluid meer heb. Ik weet wat het verwijderde bestand is, alleen weet ik niet hoe ik het terug kan plaatsen. Het gaat om het volgende bestand:

Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx

Ik gebruik windows xp, maar heb er geen instalatie diskette van, omdat deze versie gewoon al op de pc zat toen ik hem kocht.
Is er iemand die weet wat ik moet doen om mijn geluid weer terug te krijgen? Alvast bedankt....

lostBedankt voor de snelle reactie

Bedankt voor de snelle reactie, het probleem is opgelost. Op aanraden van een kennis kocht ik deze downloade ik de betreffende software, gezien het feit dat mijn pc aardig vol zat met wormen en trojan horses. En dat ik perongeluk iets essentieels heb verwijderd, is erg jammer. Daarom wil ik nog wel even kwijt dat ik de reactie op mijn vraag erg bot vind.

Probeer eens systeem herstel of je zou windows media player opnieuw moeten installeren want daar is het missing bestand van.

Hijackthis is een erg krachtig tooltje en vraagt toch enige expertise! Kijk in het vervolg eerst eens met Ad Aware en Spybot Search and Destroy. Lukt het dan nog niet maak dan een log en plaats deze op www.antispywareoffensief.nl
Daar zitten de echt experts!

Hoi Raymond Bos

Bedankt voor je reacties, ben blij dat het probleem is opgelost. En ineens kwam mij je naam zo bekend voor, een ex collegatje van mij, van de fokusflat. (2001) Dus bij deze de groetjes van Sasja, bye bye

Hey Sas......leuk je hier te zien.
Ik zal je even een mailtje sturen met mijn E mail adres. Kunnen we ff mailen.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan