Owh HELLEUP!
Ik ben bang dat ik een virus in mijn pc heb!
Gisteren nog met Norton gescand maar vanmorgen met het opstarten geeft ie het volgende aan:
Ik krijg eerst het zwarte scherm met verschillende opstartopties.
Bij allemaal wordt er het volgende aangegeven:
Blauw scherm, witte letters, Er is een probleem gevonden. Windows is afgesloten om schade te voorkomen.
UNMOUNTABLE_BOOT_VOLUME
Als dit de 1e keer is opnieuw opstarten.
Hard/software checken.
Probleem blijft is alles verwijderen kwa soft/hardware. Bios-geheugenopties uitzetten. (en hoe zet ik deze uit dan)
***STOP: 0x000000ED (0x816AD4F0,0x00000032,0x000000000,0x000000000)
Doe ik mijn opstart diskette erin dan krijg ik het volgende:
Not enough drive letter available
Boot sequence utility 1.0
Bootdevice sequence has changed to, fdd,hdd,cd-rom
can not open file: Z:\3lnginst\bmpen\no_tospc.bmp (ik heb helemaal geen Z schijf!)
Ik druk op enter en krijg vervolgens
a:\
Als ik hier dan bv c: of: d: of e: (want die heb ik normaal wel), dan zegt ie Invalid drive specification.
WAT NU?
Mijn windows is geinstalleerd op de C:\ maar ik weet niet zeker of MIJN DOCUMENTEN hier ook staat of dat ik die op een andere schijf heb staan...
Ik heb daar veel foto's etc op staan en wil deze niet verliezen!
Ik ben bang dat ik een virus in mijn pc heb!
Gisteren nog met Norton gescand maar vanmorgen met het opstarten geeft ie het volgende aan:
Ik krijg eerst het zwarte scherm met verschillende opstartopties.
Bij allemaal wordt er het volgende aangegeven:
Blauw scherm, witte letters, Er is een probleem gevonden. Windows is afgesloten om schade te voorkomen.
UNMOUNTABLE_BOOT_VOLUME
Als dit de 1e keer is opnieuw opstarten.
Hard/software checken.
Probleem blijft is alles verwijderen kwa soft/hardware. Bios-geheugenopties uitzetten. (en hoe zet ik deze uit dan)
***STOP: 0x000000ED (0x816AD4F0,0x00000032,0x000000000,0x000000000)
Doe ik mijn opstart diskette erin dan krijg ik het volgende:
Not enough drive letter available
Boot sequence utility 1.0
Bootdevice sequence has changed to, fdd,hdd,cd-rom
can not open file: Z:\3lnginst\bmpen\no_tospc.bmp (ik heb helemaal geen Z schijf!)
Ik druk op enter en krijg vervolgens
a:\
Als ik hier dan bv c: of: d: of e: (want die heb ik normaal wel), dan zegt ie Invalid drive specification.
WAT NU?
Mijn windows is geinstalleerd op de C:\ maar ik weet niet zeker of MIJN DOCUMENTEN hier ook staat of dat ik die op een andere schijf heb staan...
Ik heb daar veel foto's etc op staan en wil deze niet verliezen!