Helluppp Verkeerde Site

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker220

Banned
Lid geworden
19 jan 2002
Hallo

Het volgende prob is er:
ik heb de goede link van de site en als ik hem wil ophalen kom ik steeds bij een andere site tercht.

Wat ik ook doe!
Volgens de admin van het betreffende site is het de goede link maar ik kom er niet!!!!

hellup?

En nu de vraag nog;)

Linck goed ingevoerd?

oke: effe dan
ik wil naar www.oranjeforum.nl maar kom hier terecht:

Fedora Core Test Page
This page is used to test the proper operation of the Apache HTTP server after it has been installed. If you can read this page, it means that the Apache HTTP server installed at this site is working properly.

--------------------------------------------------------------------------------

If you are a member of the general public:
The fact that you are seeing this page indicates that the website you just visited is either experiencing problems, or is undergoing routine maintenance.

If you would like to let the administrators of this website know that you've seen this page instead of the page you expected, you should send them e-mail. In general, mail sent to the name "webmaster" and directed to the website's domain should reach the appropriate person.

For example, if you experienced problems while visiting www.example.com, you should send e-mail to "webmaster@example.com".

For information on Fedora Core, please visit the Fedora Project website.

nope is gecheckt, wat wel kan en denkbaar is dat ik bij die site (een voetbalsite) geblokt ben....!

geplaatst door gebruiker220
nope is gecheckt, wat wel kan en denkbaar is dat ik bij die site (een voetbalsite) geblokt ben....!

"....... en denkbaar is"

wat heb je uitgevreten dan? :d

Hier werkt ie ook goed.
Je zegt dat het kan, dat je geblockt bent.
Informeer dat eens.

Geplaatst door testje

"....... en denkbaar is"

Wat heb je uitgevreten dan? :D

eiegenlijk niks, het is iemand die ik ken van de site en heb daar eerder wel eens mee in de clinch gelegen echter hij mailde dat ik niet geblokt was.............:eek:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan