hellupppppp aub

Status
Niet open voor verdere reacties.

gluvor

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2001
Hallo allemaal,wie kan helpen? mijn D schijf is per ongeluk door n fout geformateerd.Alles weg, snik,snik, Wie weet n recovery programma om t terug te krijgen? is gisteravond gebeurd,dus t moet nog ergens zijn?? Help aub Gluvor

Iets wat je echter hebt geformatteerd kan je niet meer terug halen na mijn mening. Invervolg een back-up of image maken van je schijf als het weer mis gaat.

Succes

aaaii dat is erg balen!
maar ik weet het niet zeker maar ik heb eens wat gehoort over

www.pcinspector.de

ik weet het niet heel zeker of het is wat je zoekt
maar kijk maar eens daar of dat wat is.
succes ermee

[Cage]

hellupppp

Jawel,moet wel kunnen,had gisteravond n programmatje en die haalde t terug,maar had geen licensie om t terug te zeggen,maar hij had t wel terug gevonden.

Er zijn wel degleijk mogelijk heden om dingen terug te halen. Bedrijfjes zat er duur ook. er zijn ook proggies voor data recovery. Ik heb alleen geen id of die werken als je geformateerd hebt.

Zorg er in iedergeval voor dat je nu NIETS op die schijf weg schrijft.

sterkte!

Vroeger heb ik wel eens gehoord van unformat maar dat is nog van DOS en zal zeker niet meer werken.

helluuupppp

nee,toch bedankt,maar creptor heb ik niks aan,

Stond in de computeridee net een heel artikel hoe je het kunt proberen te herstellen, te veel om hier te vermelden.

ja precies daarvan had ik dat ook ja!
maar zou dat hem helpen denk je? dat programma?

hellupppp

Nee,cave,heb er niks aan, moet n proje zijn of zoiets, tnxxxxxxxxxxxxxx

helluuupppp

Hoi freno,waar kan ik dat vinden?? computer idee? tnxxxx

de informatie die ik jouw gaf over die website
kwam uit een computer blad genaamd Computer Idee!
(dat bedoelde Freno)

btw: Mij name is Cage niet Cave hehe :D(**** happends)

Gewoon in de winkel, nr. 13 (laatste nummer).
Staat een artikel op blz. 44.
Hoe je bestanden terug kunt halen van geformateerde schijf met het gratis programma PC Inspector File Recovery.
www.pcinspector.de/file_recovery/uk/download.htm
Zou erg simpel en snel gaan.

Succes

Laatst bewerkt:
PC file recovery is idd. een perfect programma hier voor. Installeer nou niet windows op die schijf om het daarna terug te halen want dan houd je niet veel over. Stop de HD in een andere PC met PC file recovery. Denk er wel om dat je genoeg HD ruimte over hebt op de HD van de PC waar je de files mee terug haalt.

helluuupppp

Hallo allemaal, met die Pc inspector is t me gelukt!!!!!!!!! dank je Cage,en trouwens allemaal die zo snel hebben gereageerd.Klasse.
Ik heb niet alles meer terug,paar fotos niet,maar al mijn muziek heb ik weer!!!!!was wel t voornaamste.
Nogmaals allemaal hardstikke bedankt!!!!!!!!!!! Gluvor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan