help 3 part.?????/ hoe nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.

hulpgezocht

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2004
Ik heb 1 schijf XP (*win opnieuw opgezet)

Deze bestaat nu uit:
c: 2 BG NTFS
d: 19,13 NTFS
f: 9.28 NTFS

ik wil deze weer samenbrengen tot 1 part. zonder dat er gegevens verloren gaan. hoe doe ik dit?

re

ok, maar is er geen andere mogelijkheid, het lijtk alsof er nu 2 versies van WIN xp op staan.......

Ik kan de eigen data natuurlijk schuiven maar wat doe ik bv met adresboek van Outlook etc...

accounts etc...

Adresboek kun je importeren..

Maar wat ik begrijp is dat er al een XP op stond en je op de andere partitie nog een XP hebt staan?

Ook al zou je dan gaan schuiven met een partitionmanager zoals Partition Magic zou je problemen kunnen krijgen.

Gebruik anders de wizard "bestanden en instellingen overzetten" eens.

Als ik dus de bestanden van 1 computer (meerder part. ) wil overzetten naar 1 part. op die computer..kan ik dit progr. gebruiken??

Neem ik dan oude of nieuwe computer?

Start het eerst maar eens op de oude PC op. De rest wijst zich van vanzelf.
Ik kan alles wel uitleggen maar het is vrij duidelijk.
Als je tegen problemen aanloopt moet je maar een gil geven :).

ik heb oude pc gedaan, na verzamelen geeft deze aan dat de bestanden gereed zijn. Moet ik nu naar de nieuwe pc (zelfde)?

Ik wil alles van de part. F naar de Part. E verplaatsen, dus gelieve dit als antwoord geven... alsvast dank

Nee; wanneer je dat op de nieuwe PC ook zou doen dan krijg je gewoon een pakje met instellingen en files van die.

Vanaf de oude; waar zijn die opgeslagen?

even opnieuw:

Ik heb een nieuwe versie win. op F staan.
Op D staan bestanden en instellingen die ik nu ook op F wil hebben. Hoe doe ik dat?????

Zoals gezegd; exporteer je instellingen en files vanaf de oude en importeer ze op de nieuwe.

Heb je die wizard al wel gedraaid?

Ja, maar even in stappen:

Ik zeg Vanaf OUde pc.
Dan moet ik toch aan kunnen geven WAT (welke schijf) ik wil plakken.

Dan lijkt em dat ik opnieuw OUDE PC geef en vervolgens kan plakken....
om het maar even simpel te zeggen........

Je hebt het toch op twee partities staan? Die installaties die je om wilt zetten?
Of heb je het over 2 fysieke PC's?

ja 1 pc met 3 part.

C: 2GB waarvan 13 MB gebruikt

D: 14.6Gb waarvan 4.47GB gebruikt. De bestanden en instellingen die HIER op staan wil ik overzetten naar de laatste part. te weten: Tevens staat hier een oude win xp op.

E: 5.79GB waarvan 3.48GB gebruikt
Op deze laatste staat overigens ook een (nieuwe en opstartende win xp versie. / opnieuw geinstall.)

Ik wil dus de bruikbate instellingen overnemen van D naar E en dan vervolgens D verwijderen.

Loop die wizard door vanaf de oude installatie. Sla de bestanden op, op een partitie die door beiden installaties bereikbaar is.

Importeer dan nu vanuit je nieuwe installatie de bestanden/instellingen.

sorry maar ik snap er niks van.

Lees voorgaande nog even svp.

Ik start wizard op en dan geef ik OUDE PC in.
Hoe weet ik dan dat de bestanden die ik wil overzetten worden gepakt?

Hier heb je een tekst document hoe je een backup maakt van outlook express.
Kun je daar iets mee?

Laatst bewerkt:
Geplaatst door hulpgezocht
sorry maar ik snap er niks van.

Lees voorgaande nog even svp.

Ik start wizard op en dan geef ik OUDE PC in.
Hoe weet ik dan dat de bestanden die ik wil overzetten worden gepakt?

Heb je die wizard nou al eens gedraaid?! Alles wijst zichzelf. Je kan dan opgeven welke bestanden en welke instellingen je gekopieërt zou willen zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan