HELP! Accu kappot?

• Onderwerp starter Onderwerp starter turps
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

turps

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2009
Vanochtend liet ik mijn laptop tas vallen ( gelukkig van niet hoog, en in een grote EN kleine laptop tas ). Helaas stond mijn accu niet op slotje en is die eruit gevlogen. Ik schrok me rot toen ik zag dat die ijzertjes die je accu verbinden met je laptop waren gebogen. Ik heb ze terug gebogen en mijn laptop doet het nu weer, maar ik durf mijn adapter er niet meer in te doen...

Is het gevaarlijk?
Moet ik mijn accu vervangen / de aansluiting vervangen voordat mijn laptop explodeerd...:P

Aub snel reageren, want we accu is bijna leef...

ik zou zeggen doe de laptop aan en doe je adapter er weer terug in als die meer dan 1x piept of warm begint te worden moet je hem er uit halen anders is alles nog prima inorde ;)

ik zou zeggen doe de laptop aan en doe je adapter er weer terug in als die meer dan 1x piept of warm begint te worden moet je hem er uit halen anders is alles nog prima inorde ;)

Bedankt voor je antwoord, alles werkt inderdaad nog correct en ik heb nog geen "eigenaardigheden" opgemerkt :thumb: Nu maar hopen dat het zo blijft

blijft vast wel goed over het algemeen kunnen laptops /accus / adapters tegen kleine stootjes :) veel plezier met je laptop

Groetjes Lccookie1992

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan