HELP ...afnemende schijfruimte

Status
Niet open voor verdere reacties.

keet160874

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 jan 2003
Berichten
3
Hoe is het toch mogelijk, dat mijn C-schijf in grootte afneemt. De zgn. "documents and settings" map neemt allemaal ruimte in beslag die ik niet kan terug vinden. De map temp. files al eens geleegd, maar het mag helaas niet baten. Ook schijfopruiming werkt niet. Draai onder XP. Schijf opgedeeld in verschillende partities en twee personen hebben een inlog account. WIE KAN MIJ HELPEN???:(
 
Heb er Norton antivirus 2003 opzitten, en ben voorzien van de laatste updates. Echter geen Norton utilities.:confused:
 
Een keer extra scannen op housecall kan nooit kwaad. Spyware is ook vervelend maar ik geloof niet dat spyware zich zo snel vermenigvuldigd op je schijf.
Kunt nog even met AdAware scannen tegen deze rommel.

Zitten er meerdere mappen in je Mijn Documenten map ? Zo ja dan zou ik ze een voor een verplaatsen naar een andere map om te zien wat er nou groter wordt.

Ook geen restore folder in map zitten toevallig ?
 
Kan ook je internet explorer cache zijn die alle plaatjes lekker laat staan op je schijf als je heerlijk over het internet hebt zitten surfen.

Probeer eens bij Internet instellingen je tijdelijke bestanden grootte te verkleinen, misschien help dat.
 
hij had die map al leeggegooid!!

Geplaatst door keet160874
De map temp. files al eens geleegd, maar het mag helaas niet baten. Ook schijfopruiming werkt niet.

wel wakker blijven :D :D :D
 
Daar staan de tijdelijke internet bestanden helaas niet, dus ben jij al wakker? :D :D
 
JOEPIE.. GELUKT...

Allen bedankt voor de tips. Zelf ben ik ook nog even aan het vogelen geweest en het is me dan toch gelukt. Onder het tabblad "extra" van internet explorer naar "internet opties" gegaan. Daar bij tijdelijke internetbestanden naar "bestanden verwijderen" gegaan en het vinkje "ook alle offline items verwijderen" aangevinkt. Met het gewenste resultaat. De vrije ruimte op m'n harde schijf (C, waar ook XP op staat) ging van 327 Mb naar 4,13 Gb.:thumb:

Thanks to you all
 
Geplaatst door DuneAgent
Daar staan de tijdelijke internet bestanden helaas niet, dus ben jij al wakker? :D :D

oeps, sorry, vergeten. :eek: :eek: Das alleen bij mij. Ik heb een aparte partitie gemaakt voor alle tijdelijke bestanden.
 
So da's de moeite. Dan heb je toch wel aardig wat pagina's offline weergeven gemaakt.
 
Norton protecde recycle bin ? Zit in de pro versie van norton antivirus 2003
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan