help aub,1 uur werk 50 euro verdienen

Status
Niet open voor verdere reacties.

soldaathenk

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2012
Hallo

zijn er mensen met c# kennis beschikbaar van 10:45 tot 13:15 op deze vrijdag?
op dit tijdstip moet er een opdracht gemaakt worden, op 1e jaars HBO niveau.
dingen die aan bod komen zijn classes, objecten, methodes, constructors..
voor de persoon met goede c# kennis zal dit waarschijnlijk maar een uurtje in beslag nemen.
stuur een privebericht met je email/msn/irc als je interesse hebt.

Gr

Waarom? is eerder een advertentie:P heb nog geen opdracht/''huiswerk'' geplaatst

Een "advertentie" voor een schoolopdracht, die twee dingen gaan niet samen.;)

Voor creativiteit heb je nu wel een voldoende gehaald. Nu nog scoren voor je opdracht.
:D

50 euro in een uur verdien is wel mogelijk ja. Echter ben je niet duidelijk en ben ik genoodzaakt zo de topic te sluiten.

op dit tijdstip moet er een opdracht gemaakt worden, op 1e jaars HBO niveau.
Onder andere het bovenstaande, geeft mij (en ook andere gezien de meldingen) de indruk dat je voor geld iemand jou huiswerk/opdracht wil laten maken.

Correct, dan ben ik toch duidelijk! :D
Overigens aub wel een nuance, ''hulp bij de opdracht''

Laatst bewerkt:
De "Nuance" blijkt niet uit jou topic. Als je nu aangeeft wat je zelf geprobeerd/gemaakt hebt en waar je even niet uitkomt. Kun je prima via het forum geholpen worden, zonder dat het geld kost.

De opdracht is op dit moment nog niet bekend, daarom de bijdrage inruil voor aanwezigheid op het aangegeven tijdstip. :D

Dan ga ik zo toch de topic sluiten. Helpmij.nl is een computer hulp forum, waarbij mensen vrijwillig helpen. Als je de opdracht weet en je laat duidelijk zien, dat je er zelf mee bezig bent geweest, maar ergens niet uit komt kun je een nieuw topic openen. Echter zonder geld aan te bieden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan