HELP Aub kan word niet vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daantje86

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 mei 2005
Hoi

Ik zit met een probleempje. mijn pc wilden laatst niet goed op starten dus heb ik windows xp opnieuw geinstalleerd maar nu heb ik geen word, excel en power point meer op mijn pc alleen maar wordpad ofzo wat onwijs vervelend is en ik niet echt mee overweg kan. weet iemand hoe ik dit weer terug kan krijgen of iets anders dat helpt want ik moet een power point presentatie maken en op deze manier lukt het niet echt :confused:

Welkom op Helpmij.:)

Dan zul je toch Microsoft office weer moeten installeren. Word is geen programma, dat standaard bij Windows zit.

Helaas moet je dat apart installeren doormiddel van de Microsoft Office CD's. Als je die niet hebt, of als je daar niet aan kan komen, kan je wel de gratis variant gebruiken OpenOffice http://nl.openoffice.org/

Je zal het programma Microsoft Office in huis moeten hebben of aanschaffen.:(

okay en welke moet ik dan precies downloden daarvoor want er staat echt van alles op die site en ik weet niet precies welke ik nou moet hebben

Geplaatst door Daantje86
okay en welke moet ik dan precies downloden daarvoor want er staat echt van alles op die site en ik weet niet precies welke ik nou moet hebben

Gewoon de bovenste link "Download de nieuwste versie OOo 1.1.4 in het Nederlands" en dan kies je op de volgende pagina voor het windows systeem.

Geplaatst door Daantje86
ik weet niet precies welke ik nou moet hebben
Deze bijvoorbeeld.

attachment.php

Guus.

Laatst bewerkt:
Hai Daantje, :D

OpenOffice is natuurlijk een mooi gratis alternatief voor Office van Microsoft maar houd er aub wel rekening mee dat het niet hetzelfde is.

En doel ik dus even op:
moet een power point presentatie maken en op deze manier lukt het niet echt

Het equivalent in Open Office van PP is: Impress

Deze werkt niet hetzelfde als PP van Office maar je kan deze dus wel compatibel met Powerpoint voor Office opslaan zodat PP deze gewoon kan openen...

Succes! :thumb:

dus als ik hierin een presentatie maak dan kan die wel op power point afgespeeld worden toch of dat niet want ik moet hem uiteindelijk op mijn leraars pc afspelen en dat is een pc met power point en niet dat gene waar ik het dan in maak

Waarom zo moeilijk doen

Wat doen jullie allemaal zo moeilijk. Ga gewoon naar start en dan klik je op uitvoeren. Daarna typ je winword en geef je een enter. VOILA. Je krijgt hem natuurlijk gelijk want als het goed is zit ie en nog in. En nee je hoeft me niet te bedanken het was me een genoegen om je te helpen. Altans dat hoop ik dan hihihiih.

Greetzzzzz from LIL_Sam:D

Waarom zou word er nog opzitten als windows er schoon op geinstalleerd is?

HUH

Een beetje duidelijk zijn kan ook wel hoor!!!!!

Ik snap hem namelijk niet.:evil:

Wat snap je niet?

Windows is opnieuw geinstalleerd. In windows zit geen Word en jij komt aan met waarom zo moeilijk doen. Winword intypen en dan werkt het weer.

En wat als winword er niet meer op staat?

Geplaatst door Daantje86
dus als ik hierin een presentatie maak dan kan die wel op power point afgespeeld worden toch of dat niet want ik moet hem uiteindelijk op mijn leraars pc afspelen en dat is een pc met power point en niet dat gene waar ik het dan in maak
Hai, :D

Het is mogelijk om het PP compatibel op te slaan.

Of alles echter precies zo zal werken als dat je het gemaakt heb kan ik niet garanderen. (Dat kun je zelfs met verschillende Office versies van Powerpoint niet garanderen)

Maar goed ik denk dat je beter je presentatie gewoon met PP voor Office kunt maken desnoods even bij een vriend welke het wel heeft. (Dat is wel het veiligst)

Succes! :thumb:

Ehmmmmm

Ten eerste je kunt wel wat rustiger aan doen want je komt heel dreigend over.

Ten tweede en wat is winword er wel op staat??????

En ten derde ik wou hem helpen. Dus als het hem niet lukt hoor IK het wel.

:mad:

Re: Ehmmmmm

Geplaatst door Lil_Sam
Ten eerste je kunt wel wat rustiger aan doen want je komt heel dreigend over.

Ten tweede en wat is winword er wel op staat??????

Ik ben rustig en als jij dat dreigend vindt kan ik daar niks aan doen.

En zonder office geen winword ;)

En als het niet lukt dan horen WIJ het allemaal.

Re: Ehmmmmm

Geplaatst door Lil_Sam

En nu lopen er van jou ook een aantal vragen waar je al antwoord hebt gekregen maar je daarna nooit weer vertoond hebt. Het zou aardig zijn als de mensen die gereageerd hebben op jouw vragen ook iets van jou horen

Ik weet heus wel dat er zonder office geen winword kan zijn.

Maar ik dacht als het daar al op geinstalleerd was geweest dat hij het misshien gewoon kon proberen.
Het kan heus geen kwaad. En als JIJ het beter weet dan had je het moeten zeggen. Ik kwam tenminste met een OPTSIE.

En weet je wat het kan me niet schelen of het lukt of niet.

En nog één ding ik weet niet hoe oud je bent maar één ding is zeker je komt HEEEEEEL kinderachtig over. Het is maar dat je het weet!!!!!!.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan