HELP Aub kan word niet vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.
En nu lopen er van jou ook een aantal vragen waar je al antwoord hebt gekregen maar je daarna nooit weer vertoond hebt. Het zou aardig zijn als de mensen die gereageerd hebben op jouw vragen ook iets van jou horen

oHHHH IS DAT ZO. iK KAN NIET 100 DINGEN TEGELIJK DOEN IK BEN MAAR EEN MENS. DAT JIJ SUPER MARIO BENT IS ONS WEL BEKEND MAAR JAH IK BEN BEZIG. STAP VOOR STAP.:mad:

Pffff, wat een kleuters ben ik vandaag al tegen gekomen zeg. Denk dat ze beter eerst eens goed moeten leren lezen voordat ze gaan antwoorden, want op deze manier hebben de mensen er niets aan.

btw: ben een tijd niet geweest op Helpmij vanwege me werk in het buitenland, maar wat is het allemaal soepel geworden zeg :confused:

Geplaatst door Lil_Sam
Ik weet heus wel dat er zonder office geen winword kan zijn.

Maar ik dacht als het daar al op geinstalleerd was geweest dat hij het misshien gewoon kon proberen.
Het kan heus geen kwaad. En als JIJ het beter weet dan had je het moeten zeggen. Ik kwam tenminste met een OPTSIE.

En weet je wat het kan me niet schelen of het lukt of niet.

En nog één ding ik weet niet hoe oud je bent maar één ding is zeker je komt HEEEEEEL kinderachtig over. Het is maar dat je het weet!!!!!!.

Het is altijd nog een optie ;)

Ik weet alleen niet waarom jij nu zo reageert. Jammer dat je zo doet maar je zult er wel redenen voor hebben en aan jou ga ik ook geen tijd meer verspillen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan