HELP Backdoor.haxdoor en meer . . . .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb al gescand(op trojans en virussen) en alles lijkt oke.
Maar vanwege het muisprobleem, heb ik je gevraagd of je mij aan de files kunt helpen (die ik kennelijk abusievelijk verwijderd heb omdat ze met een trojan besmet waren) die bij jou in de DIR's Windows en Windows\system32 vermeld staan.

Yari, heb je inmiddels als het volgende in uitvoeren getypt? Dat kon ik niet terug vinden:
sfc /scannow
Dit is een controle of alle beveiligde bestanden in de oorspronkelijke versie aanwezig zijn.
Let op die spatie.

Je kwam met een lijstje van files aan. Daar stond Paydial bij. Heb je inmiddels uitgezocht of je dat terecht hebt weggegooid? Dat doe je toch niet voor niet?

Alle scanopties uitgevoerd. Ik heb alle files door iemand anders laten opzoeken en die kwam alleen met w32tm.exe. De rest (gevolg van trojan) is dus kennelijk terecht verwijderd. Die heb ik ook op de diverse sites aangetroffen als GEEN windowsbestand(en). Over paydial.exe o.a. dit gevonden : http://www.symantec.nl/avcenter/venc/data/dialer.paydial.html
OKe. Nu dus alleen nog het muisprobleem. Het meest vervelend dus dat het rechtsklikken m.b.t. de sendto keuzes niet werkt. Bestaat er een overzicht voor muisbewerkingen met de functietoetsen, dan 'hoop ik' ook voor de sendto-optie.

Yari, je bent me er eentje,

Dit schreef ik op 11/4:
Begin in ieder geval om de bijlage in System32 te zetten.
Bijlage: w32tm.zip
Die w32tm.zip was dus een goed file.
Alles daarvoor heb ik al gecontroleerd in mijn XP
Daarom had ik ook geen zin om het nog een keer te doen.

Een overzicht voor muiswerkingen met de functietoetsen heb ik je ook al gegeven.

Die muisbewerkingen met functietoetsen werken dus gewoon niet (bij mij). Althans niet in de situaties dat ik het nodig heb. Dus, in het geval van het openen van het Send to rolmenu.
Ik rommel nog wat aan en als het niets oplevert ga ik een complete schone installatie doen, dan ben ik zeker van alles af.
Bedankt voor de reacties/inspanningen.

Ik denk ook dat een format jou de meest schone pc bezorgt.
Zorg dat je een goede scanner hebt op virussen/spyware en trojans. Dan loopt het misschien een stuk beter.
Succes met formatten!

groetjes Elisa

Je hoort het wel.
Ik heb overigens Ad-aware SE personal, SS&D, Spywareblaster en Window washer draaien.
Verder dus Zone alarm PRO en run ik dagelijks Trend Micro Virusscan.

Je hoort het wel.
Ik heb overigens Ad-aware SE personal, SS&D, Spywareblaster en Window washer draaien.
Verder dus Zone alarm PRO en run ik dagelijks Trend Micro Virusscan.
In combinatie met Outlook Express gebruik ik Spamihilator. Dat werkt erg goed.

Je kunt ze wel hebben maar draai je ze ook?
Hoe kom je anders aan een dialer :(
Zodra je op site bent geweest waar wat vreemde dingen gebeurden......ala minuut scannen.
Je rolt voordat je het beseft in een opeenstapeling van spyware en/of dialers.

Succes!

Laatst bewerkt:
Yari, om jou moet ik echt lachen. :p Waarom lees je je berichten niet goed?
Je had al een hele tijd geleden van de rommel af kunnen zijn.
Nou, het zal mij benieuwen of het nu wat schoner wordt op je pc. Eerlijk gezegd..........ik zou formatteren.
Zekerheid voor alles.

Ik heb je al op 20 april aangeraden om te scannen. En nu komen die wormen er pas uit.
Je had misschien al een hele tijd een goede muis kunnen hebben. Jammer.

Die muis werkt nog altijd NIET hoor.
Je hoort nog.

Je zou kunnen proberen de muis te verwijderen in apparaatbeheer.
Afsluiten.
Start opnieuw op en kijk of Windows de muis vind.
Dan gebruik je de standaard driver.
Is dat nog niets dan ga je op zoek naar de laatste driver van de muis en die installeer je.
Je kunt dat doen door naar de site te gaan van b.v. Logitech. Of je typt merk/type in met Google. Als je toch wat kwijt geraakt bent zul je het nu toch weer terug moeten hebben.

Op 7 april meldde ik al het volgende :
"Verwijderen muis in Systeem/app.beheer en verse installatie van de software hielp ook niet".

Laatst bewerkt:
Er kan mogelijk een worm w32netsky.c@mm in de explorer.exe te zitten. Wellicht veroorzaakt dat kreng mijn muisklikproblemen, aangezien ik juist in de verkenner de beschreven problemen heb.
Er is nog geen removal.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan