help, beeld afwezig

Status
Niet open voor verdere reacties.

erretje

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2004
Ik heb windowsXP home edition opnieuw geïnstalleerd op mijn Dell dimension 1100. Na deze installatie kon ik mijn beeldschermresolutie niet aanpassen naar wat ik wilde en kon ik het aantal bits niet anders kiezen dan 8. Ik heb vanalles geprobeerd om dit op te lossen, maar dat lukte niet. Hierna heb ik het even gelaten voor wat het was en de computer afgesloten. De hoofdschakelaar van de stekkerdoos heb ik uitgezet. Een dag later startte ik mijn pc weer op, waarna ik na mijn windows xp scherm met laadbalkje helemaal geen beeld verkreeg. Ik kan wel in het bootmenu etc komen, maar zodra ik veder wil opstarten, blijft het beeld afwezig. Het beeldscherm blijft wel aan. Overigens wordt windows wel gewoon opgestart en draait het wel gewoon, want als ik "starttoets - pijl omhoog - enter - u" intoets sluit mijn computer wel gewoon af..

Wat kan het zijn en hoe kan ik dit oplossen? :confused:

Ik denk dat je ff de nieuwste drivers voor je videokaart moet installeren

Greetings,
Molotovie

Al is het de een na laatste, zonder drivers loopt de videokaart niet zoals het zou moeten.

Probeer eens in veilige modus op te starten, dan worden de video-drivers niet geladen, en weet je direct of het probleem daar zit. Kun je ook, als je in veilige modus opstart met netwerkondersteuning, de laatste drivers downloaden.

Jan

Probeer eens in veilige modus op te starten, dan worden de video-drivers niet geladen, en weet je direct of het probleem daar zit. Kun je ook, als je in veilige modus opstart met netwerkondersteuning, de laatste drivers downloaden.

Jan

In veilige modus opstarten werkt ook niet, dan houd ik hetzelfde probleem. Ik weet niet of het dan nut heeft om te proberen in veilige modus met netwerkondersteunig op te starten?
Ik voel me momenteel echt een beetje hopeloos:(

Laatst bewerkt:
Als veilige modus ook niet helpt, of de VGA-mode, vrees ik dat je videokaart de geest gegeven heeft. Eens proberen met een andere.

Jan

Okee, hartstikke bedankt tot nu toe! Ik ga het maar eens proberen met een andere videokaart..
Zoniet dan kom ik weer terug voor tips:D :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan