HELP! Beeldscherm Resoluties?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Exquizzite

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2010
Waa Supp!? (sorry als ik het in de verkeerde sectie gezet heb)

Mijn vraag:

hoe zet ik resolutie het van mijn pc gelijk met de resolutie van mijn moniter? klinkt een beetje raar...

Uitleg:

Ik had eerst een goede resolutie, helaas weet ik de resolutie niet meer waarop ik het had ingesteld, maar ik had nog geen drivers geinstalleerd. Toen heb ik die geinstalleerd (Driver CD van mijn moederboard) maar veranderde mijn resolutie en instellingen. Ik gebruik dus nu 1024x768 maar het display is heel groot terwijl ik een 22" monitor heb, de display was eerst niet zo groot maar nu opeens wel en neemt het zoveel ruimte in beslag. Ga ik hoger dan 1024x768 dan kan ik mijn bureaublad verschuiven en kleiner wordt erg groot (display enz).

Op mijn andere PC gebruikte ik bij deze beeldscherm een resolutie van 1680x1050, Maar als ik dat op deze PC doe wordt mijn beeld gewoon groot (ik kan de bureaublad verschuiven) maar voordat ik mijn driver CD had geinstalleerd waren mijn instellingen eerst gewoon goed alles paste en mijn display was niet groot

weet iemand mischien een oplossing, voor het perfecte resolutie? Thanks 4 het lezen!

De Integrated MirageTM Graphics engine is ongetwijfeld je probleem ja!

Kan gewoon de resolutie niet aan.

ohh ok Thanks!:)

weetje mischien ook waarom mijn display zo groot is? want voordat ik mijn drivers installeerde leek het alsof alles paste... ik weet alleen niet op welke resolutie ik het had maar zeker niet 1680x1050

ik heb zojuist mijn driver verwijderd en de resolutie die ik zocht kwam gelijk terug... het staat op 1280x1024 maar zodra ik de driver installeer en dezelfde resolutie zet dan word de display zo groot de start, knop, letters, startmenu etc. dat was mijn probleem lol...

probleem na probleem sorry lol zonder driver begint het scherm te haperen..

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan