Help Belangrijk Nieuwe Pc/videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.
dus Geen XP want da heb je betere setup nodig voor gamen toch?
En werkgeheugen meer dus
en die Ati 5770 kopen?

als je overgaat op vista of windows 7 zal je iets meer aan systeem eisen nodig hebben omdat die os systemen meer in gebruik nemen.
dus met vista of 7 zal je betere setup nodig hebben.

en die 5770 zou ik kopen.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Afhankelijk welke os je gaat draaien is wat meer geheugen aan te raden
voor xp is 2 gig genoeg naar mijn idee en ga je een ander os draaien dan wel een 64 bits versie zou ik naar 4 gig gaan
En de 5770 is denk ik de meest reële optie maar je zal toch even moeten kijken welke voeding want daar gaat of staat alles bij.

Hoi,

Kijk nu eerst eens naar je voeding want zo meteen adviseren we iets en kan dat helemaal niet vanwege je voeding doe ons nu een plezier en kijk eens.

edit de ts heeft een bericht weg gehaald?

Laatst bewerkt:
Hoi,

Kan het mis hebben maar je vroeg iets van wat je dan wel moet hebben voor vista of win 7.

even over het intern geheugen..

ik heb precies hetzelfde mobo, maar nu heb ik ergens gelezen dat het niet mogelijk is om meer als 2gb intern te plaatsen... zijn deze geruchten waar? ik wil zelf ook het liefst 4gb plaatsen, maar het zou zonde zijn als dit dus niet werkt.

btw: als je de zijkant van je kast losschroeft dan zie je op de voeding een sticker waarop staat hoeveel volt ofdat die is, verder hoef je niets los te halen, een kind kan de was doen.

topic meer dan een jaar oud.
Dus belegen en niet actueel meer
Daarbij inbreken in een ander zijn topic is ook niet toegestaan.
Daarom deze voorzien van een slot.
Maak even je eigen vraag op het forum.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan