Help, Bellen via je pc, via je mobiel ( geen skype over internetbellen)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arejilesen

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2008
Berichten
29
Beste Help mij-ers,

Zoals de vraag eigenlijk al luid heb ik hulp van jullie nodig.

De situatie :

Ik kom thuis knal mijn Samsung Galaxy s in mijn docking station en verbind hem via Bluetooth of usb met mijn pc, vervolgens word ik gebeld en moet ik hem helemaal uit de dock halen en mijn handen gebruiken dus weer afgeleid van mijn werk. De vraag is dus bestaat er een programma waarmee ik kan bellen via de pc via mijn mobiel?

mvg

Are Jilesen
 
als ik het goed begrijp wil je dus infeitte

je samsung galaxy aangesloten op docking station welk aangesloten is op de computer met usb, of bluetooth

op je computer je telefoon opnemen ipv je telefoon uit de dockingstation te halen en dan op te nemen? en / of te bellen... m.b.v. een prog.

-----------------------------------

Ikzelf heb een iphone en en als deze is aangesloten op de pc en ik word gebeld klik ik gewoon op opnemen en dan vervolgens luidspreker.

Zal voor je zoeken verder en zal even rondvragen want ken genoeg mensen met een galaxy.

Zou je er nog bij kunnen melden wat voor docking station het precies is ?
er zijn namelijk verschillende varianten op de markt

met vrindelijk groet,

naem100
 
Het is eigenlijk gewoon een usb docking station (is eigenlijk meer voor de sier) maakt dus geen verschil met aansluiten. Via usb of bluetooth beide is goed. Het gaat me om dat ik kan opnemen via de pc.

mvg
 
Ik heb rondgezocht en nagevraagd bij vrinden van me maar heb helaas niks kunnen vinden met de
hoe of wat .

mischien dat andere mensen nog wat weten

name100
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan