Help bestand openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

killer4all2

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2009
Hier komt het verhaaltje dan :
(Ik hoop dat iemand me kan helpen)

Mijn vader heeft uit het buitenland een LED bord gehaalt voor voor op de winkel.
(met text die je zelf kan invullen) Hij heeft er een sd kaart bij gekregen en daar staan bestanden op aleen die kan ik niet openen als ik die geopend krijg dan kan ik text veranderen en de sd in het bord stoppen.

Het zijn dit soort bestanden :

.bgi
.CAP
.msf
.nsn
.bin
.SAV

Nou wilden ik vragen of er een of andere software/programa is waarmee je die bestanden kan openen.

Alvast bedankt.

Open ze eens in kladblok (of een soortgelijk programma). Misschien word het dan duidelijk. Anders moet je even op google zoeken (bijv. zo: *.SAV)

Al gedaan maar dan krijg ik alemaal raare tekentjes en googlen heb ik ook gedaan maar heb niks hulpzaams gevonden

Kan je anders ook het merk en type van dat bord eens geven?

Hhmm, anders was er nog de optie dat de fabrikant van dat ding er ook software voor heeft. Lijk me nameljik wel handig. En zo'n ding moet toch echt een fabrikant hebben.

Staat het niet in de bijgeleverde documenten? Waar is het gekocht?

Dat is niet belangrijk .... ik wil aleen die bestanden kunnen openen dat gaven ze er bij ..
een SD kaart .. aleen die bestanden op de SD kan ik niet openen

Www.Noorsun.Com

Maar die text op die site dat is geen farsi ...
dat is zeker iets anders dat stond in het foldertje die site .

Ik weet het niet meer hoor ...

Dat is niet belangrijk .... ik wil aleen die bestanden kunnen openen dat gaven ze er bij ..
een SD kaart .. aleen die bestanden op de SD kan ik niet openen

Wat is niet belangrijk?

Lijkt mij toch dat als een bedrijf je iets meegeeft ze ook moeten zorgen dat ze software bijleveren zodat je ermee uit de voeten kunt...

Anders contact opnemen met het bedrijf en daar de vraag voorleggen.

Die site is niet leesbaar, maar wel zeer frapant dat de support sectie leeg is.

Sorry, maar zonder duidelijk merk en type kan ik je helaas niet helpen.

Laatst bewerkt:
Nog niet opgeven, misschien weet iemand anders het. En probeer het in ieder geval via het bedrijf zelf.

Heb je aan de software op deze misschien iets? Ik heb er verder niet naar gekeken, moet je zelf maar even proberen.

Dat is van het bedrijf raar dat me vader dat er niet bij gekregen heeft heeel erg ingewikkeld om te maken .... en je kan aleen de demo downloaden :confused: ik denk wel dat er een andere manier is want die meneer heeft gezehct dat het erg makelijk is.

Dat is van het bedrijf raar dat me vader dat er niet bij gekregen heeft heeel erg ingewikkeld om te maken .... en je kan aleen de demo downloaden :confused: ik denk wel dat er een andere manier is want die meneer heeft gezehct dat het erg makelijk is.

Dat zijn slechts verkooppraatjes. Ik heb verder niets kunnen vinden, sorry...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan