[HELP] Bestanden worden meteen verwijderd [HELP]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Casjebasje

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2007
Nou, mijn probleem is dat als ik een .zip file uitpak, met naar mijn idee geen virusbevattende bestanden, de bestanden meteen worden verwijderd!
Het gaat hier om WPE [Winsock Packet Editor].
Ik gebruik McAffee :)

Alvast bedankt!
Cas

Als je een zip file in een nieuwe map zet en dan ook daar uitpakt zou je ze toch moeten zien........

Hmm, ej bedoeld dat ik het zip ebstandje ergens anders moet uitpakken?
Reactie: Werkt niet ...

Ik bedoel:

Ik pak het uit met WinZIP/WinRAR [ik heb allebei geprobeerd], en bij beide krijg ik na het uitpakken een melding van me virusscanner dat er virusbevattende bestanden zijn uitgepakt, wat naar mijn idee niet het geval is!
Dus mijn probleem is de virusscanner [McAffee] en niet de uitpak applications [WinZIP of WinRAR]

Ok,

Voor je eigen risico, EERST virussscanner uitzetten en DAN uitpakken....

Je moet natuurlijk wel zeker weten dat je zip virusvrij is...!!

Nogmaals, als je dit doet is dat niet zonder risico:shocked:

Dat wou ik ookal doen voordat ik dit topic maakte, helaas is die optie uitgeschakeld :confused:

Uitgeschakeld...?

Als je rechtsklik op je virusicoontje kun je toch stoppen/afsluiten oid kiezen.

Nee, deze optie staat bij mij zegmaar een beetje wazig-grijs [als je begrijpt wat ik bedoel ;)
Wacht, ik maak wel even een screen :-):
virusscan.gif

Ik raad het niet aan maar als je echt wilt start de pc op zonder McAfee, pak het uit en start de pc weer normaal op.

Bedoel je de Warmbloed Paardenfokvereniging Eemland :)

Laatst bewerkt:
er is een optie in de instellingen op die beveiliging op te heven, al sla je me d... ik zou je niet kunnen vertellen waar. ik weet hoe eigenwijs mcfee kan zijn , vandaar dat ik er afstand van heb gedaan.

want als het goed is kun je het ook niet deinstalleren. daar zit dus een beveiliging op die je eerst moet uitvinken.

daarna kan je op eigen risico doen wat je wil

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan