help, bleutooth aanzetten op een toshiba Satellite c875-13e

Status
Niet open voor verdere reacties.

marleneenmila

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 okt 2014
hallo mensen,

mijn toetsenbord is kapot en daarom heb ik een bleutoothtoetsen bord aangeschaft, ik snap er alleen helemaal niets van, ik heb hem zojuist aan me ipad gekoppeld dat lukte wel maar niet op mijn laptop. Het probleem is dat ik belangrijke school verslagen moet schrijven en dat werkt niet via de ipad ik heb echt me laptop nodig, hoe zet ik die bleutooth aan zodat ik het kan koppelen aan dat toetsenbord?

bedankt alvast
groetjes,Marlene

Welkom op helpmij! :thumb:

Eerst is het handig om te kijken of bluetooth uberhaupt aanstaat. Dit kun je doen door op je pc in het rechter charms menu naar instellingen te gaan. Dan pc instellingen wijzigen onderin. Klik op PC en apparaten. Klik op bluetooth en kijk of hij aan staat. Zet nu het toetsenbord in de pairing modus, dus dat hij gevonden kan worden door je pc. Als hij verschijnt op je pc klik je op koppelen. Als het even meezit ben je hierna klaar en zal hij gekoppeld zijn.

Laat me even weten hoe dit gaat!

Hoihoi, dank voor je bericht maar ik heb dit keer me hele toetsenbord gesloopt gister door mijn onhandige gedoe, nu heb ik niets aan dat toetsenbordje die ik gekocht heb. Ik had nog wel een andere vraag, misschien weet jij dit wel. Ik heb voor een maandje Word bestand gekocht voor de iPad, maar safari kan geen bestanden downloaden die melding krijg ik elke keer wanneer ik een bestand probeer te openen. Wat kan ik doen?

Groetjes

Hoi,

Nou ik heb via de app store dat 'gehuurd' voor 5 of 6 euro zodat je een maand Word kan gebruiken,zodat ik mijn verslagen kan typen op de iPad. Alleen nu opent hij via mail dus die Word bestanden niet. :-(

Hoi,

Welke app heb je gedownload? Ik zou namelijk standaard werken met Pages, werkt altijd en zonder problemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan