HELP Brightness blijft staan

Status
Niet open voor verdere reacties.

kibuts

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2007
gister midag rond 12 uur is er het balkje van brightness op me monitor gekomen vandaag is het 1 uur dus een dag later en het probleem is tot het neit weg wil gaan ook kan ik niet monitor uitzetten als computer aanstaat of brightness omlaag/omhoog zetten niks van de knopjes werkt gewoon maar het is voor mij zweer ergerlijk tot ik steets dat balkje in het midden van me beeld heb .

ik heb al monitor uitgetroken en ingestoken maakt niks uit als hij opstrat komt het al meteen voor ik in windows zit weet iemand mischien het probleem en eventueel een oplossing

alvast bedankt.

..

misschien even in het menu kijken of je een tijd kan instellen voor onscreen menu.
zo ja kijk of deze goed staat.
een ander ding dat je kan proberen is dit.
meeste monitors heben een reset knopje is erg klein druk deze eens in.
en zie of het opgelost is.

stroom heb ik er al afgehaald werkte niet en met dat menu ik kom niet in menu omdat niks raegeert menu niet uitknop van monitor niet al die 6 knopjes werken niet en reset knop vind ik niet echt

mijn scherm is zoals deze: samsung 720N
http://www.telekom.si/uploads/shop/article/pictures/big/samsung-710n.jpg

mis tot je dan inkan schaten war het over gaat ofzo niet echt veel verstand van monitors maja

alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
misschien even in het menu kijken of je een tijd kan instellen voor onscreen menu.

Volgens mij bedoel je daarmee OSD zo staat dat bij mij en daar staat dan ook display time bij kweet neit of je dat bedoel maar staat op 20 sec alleen al zou ik graag in menu gaan ik kan niet in OSD omdat het locked is volgens moitor :S

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan