Help: Bureaublad verdwenen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lotus12345

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2008
Berichten
9
Hoi Hoi

Ik start net me pc op, bureaublad is gaan knipperen vervolgens verween alles behalve mijn achtergrond :(
Ik kan dus niks openen en ook niet via start, als ik op start klick loopt me pc vast
De enige manier om op het net te komen is via Taakbeheer

Ik dacht aan systeemherstel maar dat lukt dus niet aangezien ik via START vastloop

Wie o Wie .. help ...:confused:

Groetjes Lotus
 
Laatst bewerkt:
Ty!:thumb:

Opnieuw opstarten heb ik aantal keren gedaan, helpt niet
maar ik ga nu even met hitman pro laten scannen
 
F8 tijdens opstart ingedrukt houden en op het scherm wat dan verschijnt kiezen voor de "laatst goed werkende configuratie" o.i.d.

Grtz.
 
Dank je Funzip:thumb:

Ik ga dat nu ff proberen, want scannen met hitman pro lukt niet :confused:
 
F8 tijdens opstart ingedrukt houden en op het scherm wat dan verschijnt kiezen voor de "laatst goed werkende configuratie" o.i.d.

Grtz.

Ik vrees het ergste :(

Ik heb gedaan wat je zei, maar ik krijg ipv scherm "laatst goed werkende configuratie"
iets anders
namelijk een blauw scherm met het volgend:

Please select divic:
================
SM SONY DVD RW DW-U14A
1st floppy Drive Pm-st 3122a Bla Bla bla ..

Alleen ben ik mijn SONY dvd's na een verhuizing kwijt geraakt ..
Is er nog hoop?:(

Groetjes Lotus
 
Heb je de cd van Windows XP?

Grtz.

nee, die kan ik niet meer vinden, want dat is die SONY DVD :eek:
Ik vraag me af, of ik een willekeurige Windows XP er op kan zetten.. klinkt raar maar
iemand heeft me ooit verteld dat ik op mijn SONY pc alleen de bijgeleverde dvd voor XP kan gebruiken

Klopt dat?

Trouwens, ik spybot S&D net gebruikt en nu is mijn bureaublad weer terug, maar ik heb wel TrojanC op!! :(

groetjes Lotus
 
via http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=128804
heb ik Applications Manager 8.5 er op gezet en nu ziet alles er weer normaal uit
zelfs mijn pc is wat sneller geworden!

Applications Manager 8.5 heb ik er op gezet om online virus scan te doen om die trojanC er af te halen, maar ik gebruik mozilla ipv Explorer .. nu maar duimen of ik van die TrojanC af kom

Greets Lotus
 
nee, die kan ik niet meer vinden, want dat is die SONY DVD :eek:
Ik vraag me af, of ik een willekeurige Windows XP er op kan zetten.. klinkt raar maar
iemand heeft me ooit verteld dat ik op mijn SONY pc alleen de bijgeleverde dvd voor XP kan gebruiken

Klopt dat?

Nee, je kan met een orginele XP cd ook een schoone installatie doen of een reparatie uitvoeren.

Grtz.
 
Om tijdelijk je bureaublad terug te plaatsen kan je eens proberen van Ctrl+alt+del in te drukken, en in het taakbeheer naar Bestand -> Nieuwe taak te gaan. Typ daar explorer.exe in en normaal heb je je bureaublad terug.

Let op: Dit verhelpt het probleem niet!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan