HELP! Canon pixma mp 560 print scheef

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dunan19

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 sep 2010
Hallo allemaal!

Gisteren heb ik een nieuwe printer gekocht namelijk de Canon pixma mp560. Helemaal blij met het nieuwe apparaat want eindelijk geen ellende meer met het printen.. Dacht ik!

Hij print opzich goed alleen hartstikke scheef. Ik heb het papier er goed ingelegd, de instellingen van het printen goed ingesteld en de printerkop een aantal keer uitgelijnd. Ook heb ik een afdrukweergave opgevraagd voordat hij print. Deze is wel helemaal recht. Zou iemand me kunnen helpen? Ik kan namelijk mijn scripties en andere papieren niet inleveren. Dit is geen gezicht zo.

Alvast bedankt!

mvg

Nou das toevallig ik heb het zelfde probleem wat jij heb, en ik heb ook een canon pixma mp maar dan een 650

met windows vista
Ik hoop dat er iemand ons kan helpen.
Cees.

Je schrijft niet vanuit welk(e) programma('s) je print.

Print eens vanuit Kladblok een paar regels, en kijk of die wél goed op het papier komen?

Tijs.

Als ik vanuit word iets print is het mooi recht.
Maar als ik een bijlage open van mijn email (een word document ) en ik print dit uit dan is alles scheef en dubbel.
als ik een tekst bestandje vanuit kladblok print is dit ook weer scheef en dubbel.

Cees.

@ceesie15: Vaag verhaal. Al gekeken of er een driverupdate is?

Overigens kan ik alleen de MF6550, MP640, MP630 etc. vinden, geen MP650. link

@topic-starter: Voor jou hetzelfde. Drivers te vinden hier

Hopelijk levert het wat op. Indien niet, dan lijkt het me een communicatie-probleem met de printer.

Tijs.

@ tijs

Het is de printer van mijn schoonvader en ik dacht dat het een 650 was maar het is ook een 560

Dan geldt voor jou dezelfde link die ik de topic-starter ook al gegeven had.

Succes,

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan