arnoksonsteel
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 mrt 2011
Ik heb een probleem met mijn cd/dvd stations. Er is geen wijziging geweest aan mijn pc maar plots valt hele pc uit bij gebruik van deze stations.. Sindsdien kan ik de lades niet meer gebruiken of hij loopt vast. Een enkele keer kan ik een dvd afspelen maar meestal slaat de hele pc uit op het moment dat ik een schijf wil starten. Heb ondertussen een nieuwe brander erin gezet. Volgens alle gegevens werkt alles normaal. Ik kon de instalatie cd een poosje gebruiken (5 minuten)waarna opnieuw de zaak uitviel.
ik ben tot de conclusie dat het niet aan de brander of leesstation ligt maar ergens in de pc zelf.. maar waar en hoe daar iets aan te doen?
Overgens heb ik al tijden ook een probleem met het openen van filmbestanden. Windows verkenner loopt direkt vast op het moment dat er een filmbestand in beeld komt. Miniatuur weergaven uitzetten helpt niet. Ik kan alleen filmpjes bekijken via bijv quicktime maar kan geen bestanden bewerken.
Hoop dat iemand mij kan helpen.
bijvoorbaat dank,
arno
ik ben tot de conclusie dat het niet aan de brander of leesstation ligt maar ergens in de pc zelf.. maar waar en hoe daar iets aan te doen?
Overgens heb ik al tijden ook een probleem met het openen van filmbestanden. Windows verkenner loopt direkt vast op het moment dat er een filmbestand in beeld komt. Miniatuur weergaven uitzetten helpt niet. Ik kan alleen filmpjes bekijken via bijv quicktime maar kan geen bestanden bewerken.
Hoop dat iemand mij kan helpen.
bijvoorbaat dank,
arno