HELP computer start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

-Wicked-man-

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 okt 2005
Hallo,
Ik heb sinds kort een probleem met mijn computer.
Bij opstarten van windows XP valt hij opeens uit en begint hij weer opnieuw.
Wanneer ik een paar keer heb geprobeert om hem op te starten ruik ik een brandlucht. Dat kan dus ook al nie goed zijn:)
Ik ben er van overtuigd dat het niet iets met stof of met stekkertjes te maken heeft want dit heb ik al volledig nagekeken.
Om uit te sluiten dat het iets met de voeding te maken heeft heb ik deze vervangen voor een zelfde type voeding die ik nog had liggen.
Het gaat trouwens om een wat oudere computer maarja hij deed het voorheen nog helemaal goed.
Compaq presario
Pentium III
320 mb werkgeheugen (256+64)
meer specificaties heb ik zo niet bij de hand maar kan ik wel geven mocht dat nodig zijn

Weet iemand wat er aan de hand is?

b.v.d. Harmen

Alle koelers vrij van stof en draaien ze nog goed, met name die van de CPU?
Misschien helpt het nog om schoon te maken, maar het ruiken van een brandlucht is meestal een indicatie dat je daarmee net te laat bent :confused:

Heb je al een goed antivirus progje erover laten lopen???

Het lijkt mischien gek maar ik heb ook eens een zelfde probleem gehad.
bij mij kwam de storing via mijn printer (HP)
Op de site van HP geweest een patch gedownload en geinstalleerd, daarna heb ik geen problemen meer gehad.

Kheb niet het idee dat het probleem in de printer zit, die is namelijk op een andere PC aangesloten (netwerkje) Zou de harde schijf kapot kunnen zijn? voor die tijd liep de computer nog wel is vast. (geen programma's die crashten ofzo maar gewoon alles in keer vast bij een wat hoger geheugengebruik)

mischien is het sofftware matig en heb je er programma's op staan die conflicten geven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan