Help computer super TRAAG

Status
Niet open voor verdere reacties.

faartje

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2009
Berichten
29
Hoi,

Sinds gisterenavond doet mijn pc vreemd. Ik was bezig met een film te downloaden via utorrent. Hierna heb ik pc uitgedaan en sindsdien doet ie vreemd. Ik den k zelf aan een virus of zo iets.

Hetvolgende is er gaande,

Pc doe ik aan, windows start traag op. Na een half uur kan ik wachtwoord invullen. Dit duurt dan weer een een half uur of zo. Nadat dit geaccepteerd is duur het weer een uur verder voordat ie de aangeklikte programma opstart. Al met al erg sh**t.
Heb nu ad aware aan staan. Zal dit voldoende zijn als er iets uitkomt of moet er iets anders aan de hand zijn?

Alvast bedankt,

Faartje
 
Hoi,

Sinds gisterenavond doet mijn pc vreemd. Ik was bezig met een film te downloaden via utorrent. Hierna heb ik pc uitgedaan en sindsdien doet ie vreemd. Ik den k zelf aan een virus of zo iets.

Hetvolgende is er gaande,

Pc doe ik aan, windows start traag op. Na een half uur kan ik wachtwoord invullen. Dit duurt dan weer een een half uur of zo. Nadat dit geaccepteerd is duur het weer een uur verder voordat ie de aangeklikte programma opstart. Al met al erg sh**t.
Heb nu ad aware aan staan. Zal dit voldoende zijn als er iets uitkomt of moet er iets anders aan de hand zijn?

Alvast bedankt,

Faartje

oei das heel raar is je hardeschijf niet kapot zoiets heb ik ook gehad duurdde 10 minuten voor dat Windows Xp Home Edition was opgestart en ik wist dat hij een smart failure had en laat wat je nu doet je pc scannen
 
Het probleem is dat ik nog niet op internet ben gekomen met mijn pc. Ben nu via een andere pc op dit forum.

Moet ik naast ad aware ook nog een andere virusscanner starten? Het vreemde is dat ik Eset had en nu kan ik hem niet meer terug vinden op mijn pc. Dus dat betekent voor mij opnieuw downloaden en maar hopen dat dit ook kan. (doordat pc zo traag is)
Wat adviseren jullie mij?

Groet Faartje
 
Heb je dan enkel adaware op je pc?
Adaware is toch een spyware programma?
Of heb je de virusscanner van adaware gekocht?
 
Moet ik naast ad aware ook nog een andere virusscanner starten?

1] AdAware is geen virusscanner.
2] NOD32/ESET is niet weg, dat lijkt me sterk
3] AVG Free dowloaden, SuperAntiSpyware downloaden, MalWareBytes downloaden.
4] NOD32/ESET zoeken en un-installeren, de bovengenoemde 3 installeren en hun werk laten doen
5] pc opschonen met CCleaner, ook het tabblad "register", standaard instellingen van CCleaner laten voor wat het is.
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Heb een virusscan en de spyware over de computer laten gaan. Het resultaalt, fantastisch.

Alleen nu een andere vraag.:eek:
Krijg nu 2 foutmeldingen telkens te zien als pc opnieuw opgestart wordt.

1. jqs.exe encountered a problem and needed to close.
2.Reader_sl.exe - application error
The application failed to initialize properly (0x0000006).

Hoe krijg ik deze weg.
Bedankt, faartje
 
hoi,

Heb adobe ge unstalleerd en opnieuw geinstaleerd, hij blijft dezelfde melding geven.
Wat nu?
 
nee, dat nog niet.

Hoef ik dan niet bang te zijn dat er meerdere gegevens gewist worden wat ik evt wel nodig heb?
 
Wanneer je CCleaner gebruikt met de standaardinstellingen is het gebruik volkomen veilig. Niets dat noodzakelijk is voor een goede werking van je pc wordt verwijderd.

Register opschonen:
Klik op de knop "register" en dan op "scan naar problemen"
Zora de scan klaar is klik je op "herstel geselecteerde problemen"
Klik op "geen backup maken"
Klik op "herstel alle fouten"
"zeker weten?"
"Ja"
Klik op "sluit"

Herhaal dit tot er geen fouten meer gevonden worden
 
Ik heb die cleaner en gebruik het dagelijks, ook privacymantra,...............Norton, Spybot,...

Ik scan nu met Regestry Booster en heb 224 regestry errors or problems found!!!!!!!!!!!!!!!!
Hij verwijderd er maar 15 voor de rest is het betalen.:eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan